Proč spíme Matthew Walker

Proč spíme - Matthew Walker

Proč spíme

Matthew Walker

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

357 Kč s DPH
Ušetříte 42 Kč Běžně 399 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Muž u kormidla

K nákupu nad 899 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Muž u kormidla

Kolik hodin jste dnes v noci spali? Pokud méně než osm, pak asi stejně jako většina lidstva trpíte spánkovou deprivací. O co přicházíte? Lidé, kteří si dopřávají dostatek spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší, atraktivnější a šťastnější. Evoluce nás touto bezbrannou fází denního rytmu nevybavila náhodou! Kniha předního světového neurovědce… Přejít na celý popis

DOBRO.BLEŠÁK 2021 Navštivte náš DOBRO.BLEŠÁK! Najdete tu nejen poslední kusy dobrého čtení, ale i novinky nebo knížky, jimž bylo neprávem věnováno málo čtenářské pozornosti! Ceny začínají na 9 Kč Více informací

Popis

Kolik hodin jste dnes v noci spali? Pokud méně než osm, pak asi stejně jako většina lidstva trpíte spánkovou deprivací. O co přicházíte? Lidé, kteří si dopřávají dostatek spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší, atraktivnější a šťastnější. Evoluce nás touto bezbrannou fází denního rytmu nevybavila náhodou! Kniha předního světového neurovědce Matthewa Walkera odkrývá nejnovější poznatky z výzkumu spánku. Poprvé v historii dnes věda dokáže zodpovědět, proč vůbec spíme, jak spánek prospívá našemu tělu a mozku a proč má spánková deprivace tak ničivé následky. Walker fascinujícím způsobem objasňuje vliv spánku na logické rozhodování, učení a paměť, na seřizování našich emocí a imunitní systém, ale i metabolismus a chuť k jídlu. A přesvědčivě dokládá, že nedostatek spánku nás může mnoha různými způsoby zabít. Z knihy se mimo jiné dozvíte: jak poznat svůj chronotyp a pochopit jeho neměnný vztah s cirkadiánním rytmem těla že spánek významně snižuje riziko srdečního infarktu a mrtvice, chrání před rakovinou, Alzheimerovou chorobou a diabetem typu II co nám převratný rozvoj zobrazovacích metod odhaluje o NREM a REM fázích spánku, a jaký mají vliv na odvádění toxických metabolitů z mozku jak sny zmírňují traumata a bolestivé vzpomínky a podněcují kreativitu kdy nejpozději požívat kofein, proč se držet dál od prášků na spaní a kdy si pomoci tabletou melatoninu jak se mění vzory spánku v průběhu života a proč nechat teenagery ráno dospat a hlavně, jak se znovu naučit dobře usínat a zdravě spát

Sdílet 0

Nakladatel
Zoner Press
datum vydání
1.01.2021
isbn
978-80-7555-122-1
ean
9788075551221
Jazyk
čeština
Počet stran
416
Vazba
měkká vazba

Jak si vede v knihy Dobrovský?

56. v e-shopu | 45. minulý týden | 26. nejlepší dosažené 22.03.2021

1. v Zdraví | 1. minulý týden | 1. nejlepší dosažené 16.03.2021

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora