Reklamace a vrácení zboží
Výměna / vrácení nevhodných vánočních dárků
Všechny informace najdete ve speciální a aktualizovaném článku - JAK NA REKLAMACE A VÝMĚNU VÁNOČNÍCH DÁRKŮ
Jak postupovat při reklamaci
Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby.
1) Reklamace objednávky s osobním odběrem
Reklamaci provedete osobně na jakékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na reklamace@knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.
Chci vrátit peníze
Svůj požadavek sdělíte kolegům na prodejně, kteří s vámi situaci rádi vyřeší.
Chci vyměnit zboží
Zboží můžete vyměnit za jiné ve kterékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský), a to buď výběrem zboží z prodejny nebo e-shopovou objednávkou s osobním odběrem v prodejně, kde chcete měnit. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.
2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu
Objednávku můžete rovnou poslat na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na reklamace@knihydobrovsky.cz.
Reklamace elektronických čteček knih Pocketbook s Vámi vyřeší zákaznická podpora této společnosti.
V případě reklamace balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci.
Chci vrátit peníze
V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 30 dnů od uznání reklamace.
V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na reklamace@knihydobrovsky.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.
Chci vyměnit zboží
Pokud chcete zboží vyměnit, nezapomeňte k balíčku uvést, za jaké konkrétně. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší ceně než vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky nebo běžným bankovním převodem. Preferované řešení nám napište do balíčku, veškeré další instrukce k platbě obdržíte e-mailem.
Při výměně poškozeného či jinak vadného zboží platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.
Jak postupovat při vrácení
Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.
1. Osobně
Stavte se na jakoukoliv prodejnu Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Osobní způsob vrácení zboží neplatí pro elektronické čtečky knih. Ty prosím pošlete na adresu e-shopu viz níže.
2. Poštou nebo přepravní společností
Objednávku pošlete na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. V případě vrácení peněz je standardně částka vrácena stejným způsobem, jakým byla uhrazena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 14 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil.
V případě vracení balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci.
3. Zdarma přes Zásilkovnu
Prosíme o strpení. Vzhledem k vytíženosti Zásilkoven může doručení trvat až 14 dní. Stav si můžete hlídat pomocí sledovacího čísla na podacím lístku zde →