Jak reklamovat

Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby.

 

1) Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci provedete osobně na prodejně, ve které jste si nákup vyzvedli. S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na eshop@knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.

Chci vrátit peníze

Při uznané reklamaci vám cenu zboží proplatíme na prodejně v hotovosti.

Chci vyměnit zboží

První možnost je, že zboží vyměníte za jiné v místě zakoupení. Druhá varianta spočívá v tom, že si vytvoříte novou objednávku s osobním odběrem na stejném výdejním místě. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.

 

2) Reklamace objednávky doručené Českou poštou nebo přepravní společností

Objednávku můžete rovnou poslat na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Joštova 6, 602 00 Brno. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na eshop@knihydobrovsky.cz nebo zavolejte na telefon zákaznické podpory.

Chci vrátit peníze

Pokud chcete vrátit peníze, přiložte k balíčku číslo účtu, na který máme částku zaslat. Na ten vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 30 dní od uznání reklamace.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na eshop@knihydobrovsky.cz. Náklady na přepravu vám proplatíme.

Chci vyměnit zboží

Pokud chcete zboží vyměnit, nezapomeňte k balíčku uvést, za jaké konkrétně. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší ceně než vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

Při výměně poškozeného či jinak vadného zboží platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

 

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na eshopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit dvěma způsoby.

 

1. Osobně

Stavte se na prodejnu, ve které jste si nákup vyzvedli. Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Peníze vám vrátíme ihned.

 

2. Poštou nebo přepravní společností

Objednávku pošlete na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Joštova 6, 602 00 Brno. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, číslo účtu, na který máme peníze zaslat, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Peníze vám pošleme na účet do 30 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil. Poštovné v tomto případě neproplácíme. 

 

Co když chci vrátit jen část nákupu?

Jestli jste si objednali více věcí a chcete vrátit jen část z nich, připište prosím tuto informaci do vráceného balíčku nebo nám to sdělte na prodejně při dodání zboží a dokladu. 

 

Tyto informace mají pouze poradní charakter. Chcete-li se dozvědět vše o právech a povinnostech zákazníka a prodejce, dopočujeme projít naše Obchodní podmínky.

Máte něco na srdci?

Napište nám

32 prodejen s odběrem Zdarma