Reklamace a vrácení zboží

Výměna / vrácení nevhodných vánočních dárků

 

Všechny informace najdete ve speciální a aktualizovaném článku - JAK NA REKLAMACE A VÝMĚNU VÁNOČNÍCH DÁRKŮ

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby. 

1) Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci provedete osobně na jakékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na reklamace@knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.

Chci vrátit peníze

Svůj požadavek sdělíte kolegům na prodejně, kteří s vámi situaci rádi vyřeší. Vrácení peněz se nevztahuje na platbu dárkovými poukázkami a zaměstnaneckými benefity: Sodexo, Fokus Pass a kartu Multipass, Unišek, Unišek + FKSP a Cadhoc, Edenred Ticket Benefits a vouchery Dáme Knihu - zde je možnost výměny zboží za jiné či vystavení dárkového poukazu.

Chci vyměnit zboží

Zboží můžete vyměnit za jiné ve kterékoliv prodejně Knihy Dobrovský  (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský), a to buď výběrem zboží z prodejny nebo e-shopovou objednávkou s osobním odběrem v prodejně, kde chcete měnit. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.

2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu

Objednávku můžete rovnou poslat na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na reklamace@knihydobrovsky.cz.

Reklamace elektronických čteček knih Pocketbook s Vámi vyřeší zákaznická podpora této společnosti. 

Zákaznická podpora pro značku Pocketbook:
 
 
Reklamaci elektronických čteček Amazon Kindle nelze provést v prodejnách. Prosíme o poslání reklamovaného zboží na adresu: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9.
 

V případě reklamace balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

Chci vrátit peníze

V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 30 dnů od uznání reklamace.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na reklamace@knihydobrovsky.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.

Chci vyměnit zboží

Poškozené či vadné zboží vyměníme za nový kus. V tomto případě platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

Výměna zboží za jiné je možná pouze na našich prodejnách. Pokud zboží zašlete na adresu e-shopu, bude Vám zaslán elektronický voucher v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít při tvorbě nové e-shopové objednávky vložením přímo v košíku.

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.

1. Osobně

Stavte se na jakoukoliv prodejnu Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Osobní způsob vrácení zboží neplatí pro elektronické čtečky knih. Ty prosím pošlete na adresu e-shopu viz níže. 

2. Poštou nebo přepravní společností

Objednávku pošlete na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. V případě vrácení peněz je standardně částka vrácena stejným způsobem, jakým byla uhrazena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 14 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil.

V případě vracení balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

3. Zdarma přes Zásilkovnu

Prosíme o strpení. Vzhledem k vytíženosti Zásilkoven může doručení trvat až 14 dní. Stav si můžete hlídat pomocí sledovacího čísla na podacím lístku zde →

  1. Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balíček do neprůhledného obalu a nadepište slovem „Reklamace“.
  2. Odnesete ho na pobočku Zásilkovny s podacím místem (to najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky pod filtrem „podací místa“).
  3. Obsluze sdělte kód 96472446 a balíček jí předejte (není možné odeslat na dobírku).
  4. Obsluha vám dá potvrzení o přijetí zásilky.
  5. Až nám balíček přijde do skladu, obdržíte e-mail o zpracování.

Co když chci vrátit jen část nákupu?

Jestli jste si objednali více věcí a chcete vrátit jen část z nich, připište prosím tuto informaci do vráceného balíčku nebo nám to sdělte na prodejně při dodání zboží a dokladu.

Tyto informace mají pouze poradní charakter. Chcete-li se dozvědět víc, doporučujeme přečíst náš reklamační řád.

Máte něco na srdci?

Kontaktujte nás