Reklamace a vrácení zboží

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby. 

1) Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci provedete osobně na jakékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na reklamace @knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.

Chci vrátit peníze

Svůj požadavek sdělíte kolegům na prodejně, kteří s vámi situaci rádi vyřeší. Vrácení peněz se nevztahuje na platbu dárkovými poukázkami a zaměstnaneckými benefity: Sodexo, Fokus Pass a kartu Multipass, Unišek, Unišek + FKSP a Cadhoc, Edenred Ticket Benefits a vouchery Dáme Knihu - zde je možnost výměny zboží za jiné či vystavení dárkového poukazu.

Chci vyměnit zboží

Zboží můžete vyměnit za jiné ve kterékoliv prodejně Knihy Dobrovský  (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský), a to buď výběrem zboží z prodejny nebo e-shopovou objednávkou s osobním odběrem v prodejně, kde chcete měnit. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.

2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu

Objednávku můžete rovnou poslat na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na reklamace @knihydobrovsky.cz.

Reklamace elektronických čteček knih Pocketbook s Vámi vyřeší zákaznická podpora této společnosti. 

Zákaznická podpora pro značku Pocketbook:
 
 
Reklamaci elektronických čteček Amazon Kindle nelze provést v prodejnách. Prosíme o poslání reklamovaného zboží na adresu: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9.
 

V případě reklamace balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

Chci vrátit peníze

V případě vrácení peněz je částka standardně vrácena stejným způsobem, jakým byla zaplacena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 30 dnů od uznání reklamace.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na reklamace@knihydobrovsky.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.

Chci vyměnit zboží

Poškozené či vadné zboží vyměníme za nový kus. V tomto případě platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

Výměna zboží za jiné je možná pouze na našich prodejnách. Pokud zboží zašlete na adresu e-shopu, bude Vám zaslán elektronický voucher v hodnotě vráceného zboží, který můžete využít při tvorbě nové e-shopové objednávky vložením přímo v košíku.

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.

1. Osobně

Stavte se na jakoukoliv prodejnu Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Osobní způsob vrácení zboží neplatí pro elektronické čtečky knih. Ty prosím pošlete na adresu e-shopu viz níže. 

2. Poštou nebo přepravní společností

Objednávku pošlete na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. V případě vrácení peněz je standardně částka vrácena stejným způsobem, jakým byla uhrazena původní objednávka. Pokud jste objednávku platili dobírkou, přiložte k balíčku číslo bankovního účtu, kam můžeme částku za vrácené zboží zaslat. Pošleme ji do 14 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil.

V případě vracení balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

3. Zdarma přes Zásilkovnu

Prosíme o strpení. Vzhledem k vytíženosti Zásilkoven může doručení trvat až 14 dní. Stav si můžete hlídat pomocí sledovacího čísla na podacím lístku zde →

  1. Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balíček do neprůhledného obalu a nadepište slovem „Reklamace“.
  2. Odnesete ho na pobočku Zásilkovny s podacím místem (to najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky pod filtrem „podací místa“).
  3. Obsluze sdělte kód 96472446 a balíček jí předejte (není možné odeslat na dobírku).
  4. Obsluha vám dá potvrzení o přijetí zásilky.
  5. Až nám balíček přijde do skladu, obdržíte e-mail o zpracování.

4. Zdarma přes PPL

Pokud si přejete vrátit zboží přes PPL, napište nám na reklamace@knihydobrovsky.cz a vystavíme vám kód pro zpětnou zásilku. Zásilku můžete podat na jakémkoliv PPL Parcelshopu a PPL Parcelboxu nebo ji kurýr může vyzvednout přímo na vaší adrese. Do e-mailu prosím napište, zda si zásilku přejete podat sami na výdejním místě PPL, nebo uveďte konkrétní adresu, kde má kurýr zásilku vyzvednout. PPL zpětná zásilka funguje pouze po ČR.

Co když chci vrátit jen část nákupu?

Jestli jste si objednali více věcí a chcete vrátit jen část z nich, připište prosím tuto informaci do vráceného balíčku nebo nám to sdělte na prodejně při dodání zboží a dokladu.

Tyto informace mají pouze poradní charakter. Chcete-li se dozvědět víc, doporučujeme přečíst náš reklamační řád.

Máte něco na srdci?

Kontaktujte nás