Záruka a reklamace

 

Reklamace a vrácení zboží

Výměna / vrácení nevhodných vánočních dárků

 

Všechny informace najdete ve speciální a aktualizovaném článku - JAK NA REKLAMACE A VÝMĚNU VÁNOČNÍCH DÁRKŮ

Jak postupovat při reklamaci

Je se zbožím něco v nepořádku? Můžete jej reklamovat následujícími způsoby. 

1) Reklamace objednávky s osobním odběrem

Reklamaci provedete osobně na jakékoliv prodejně Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). S sebou si vezměte reklamované zboží a doklad o nákupu. Pro rychlejší vyřízení můžete předem dát vědět na reklamace@knihydobrovsky.cz nebo nám zavolat na telefon zákaznické podpory, kde vám rádi poradíme.

Chci vrátit peníze

Při uznané reklamaci vám cenu zboží proplatíme na prodejně, ve které jste zboží reklamovali nebo dle dohody se zákaznickou podporou. Zboží proplatíme v hotovosti. 

Chci vyměnit zboží

Zboží můžete vyměnit za jiné ve kterékoliv prodejně Knihy Dobrovský  (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský), a to buď výběrem zboží z prodejny nebo e-shopovou objednávkou s osobním odběrem v prodejně, kde chcete měnit. Zboží pak vyměníte při vyzvednutí. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší hodnotu než původní. Cenový rozdíl doplatíte v hotovosti nebo kartou.

2) Reklamace objednávky doručené přepravní společností či jako balík na prodejnu

Objednávku můžete rovnou poslat na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. Pro urychlení vaší reklamace doporučujeme do balíčku vložit kopii daňového dokladu, číslo objednávky, důvod reklamace a vaše telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Pro jednodušší vyřízení nám předem napište na reklamace@knihydobrovsky.cz nebo zavolejte na telefon zákaznické podpory, kde budete přepojeni na reklamační oddělení.

V případě reklamace balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

Chci vrátit peníze

Pokud chcete vrátit peníze, přiložte k balíčku číslo účtu, na který máme částku zaslat. Na ten vám ji v případě uznání reklamace pošleme do 30 dní od uznání reklamace.

V případě uznané reklamace máte nárok také na proplacení poštovného. Zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii podacího lístku z ČP na reklamace@knihydobrovsky.cz . Náklady na přepravu vám proplatíme. Balíček prosím nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být převzata a bude vám vrácena zpět jako nedoručená.

Chci vyměnit zboží

Pokud chcete zboží vyměnit, nezapomeňte k balíčku uvést, za jaké konkrétně. Toto zboží musí být ve stejné či vyšší ceně než vrácené. Případný cenový rozdíl doplatíte formou dobírky při zaslání nové zásilky.

Při výměně poškozeného či jinak vadného zboží platíme zaslání vždy my. Reklamace se nevztahuje na opotřebení spojené s běžným používáním. Reklamovat můžete celou objednávku nebo její část.

Jak postupovat při vrácení

Nejste se zbožím zakoupeným na e-shopu spokojení? Bez udání důvodu jej můžete vrátit do 14 dní od zakoupení. Musí být nepoškozené a nepoužité. Celý nákup nebo jeho část můžete vrátit těmito způsoby.

1. Osobně

Stavte se na jakoukoliv prodejnu Knihy Dobrovský (neplatí pro prodejny sítě Beta Dobrovský). Vezměte si s sebou zakoupené zboží a doklad o nákupu. Peníze vám vrátíme ihned.

2. Poštou nebo přepravní společností

Objednávku pošlete na: E-shop Knihy Dobrovský, Reklamace, Mladoboleslavská 1112/15, 197 00 Praha 9. V balíčku nesmí chybět informace o tom, že vracíte zboží, kopie daňového dokladu, číslo objednávky, číslo účtu, na který máme peníze zaslat, telefonní číslo s e-mailem, abychom vás mohli kontaktovat. Peníze vám pošleme na účet do 30 dnů ode dne, kdy nám balíček dorazil. Poštovné v tomto případě neproplácíme.

V případě vracení balíčku poslaného do zahraničí, doporučujeme zákazníkům se svým problémem před odesláním kontaktovat naši zákaznickou podporu (reklamace@knihydobrovsky.cz), aby se s Vámi z logistických důvodů pokusila vymyslet alternativní řešení či kompenzaci. 

3. Zdarma přes Zásilkovnu

Prosíme o strpení. Vzhledem k vytíženosti Zásilkoven může doručení trvat až 14 dní. Stav si můžete hlídat pomocí sledovacího čísla na podacím lístku zde →

  1. Zboží, které chcete vrátit, zabalte jako balíček do neprůhledného obalu a nadepište slovem „Reklamace“.
  2. Odnesete ho na pobočku Zásilkovny s podacím místem (to najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky pod filtrem „podací místa“).
  3. Obsluze sdělte kód 96472446 a balíček jí předejte (není možné odeslat na dobírku).
  4. Obsluha vám dá potvrzení o přijetí zásilky.
  5. Až nám balíček přijde do skladu, obdržíte e-mail o zpracování.

Co když chci vrátit jen část nákupu?

Jestli jste si objednali více věcí a chcete vrátit jen část z nich, připište prosím tuto informaci do vráceného balíčku nebo nám to sdělte na prodejně při dodání zboží a dokladu.

Tyto informace mají pouze poradní charakter. Chcete-li se dozvědět víc, doporučujeme přečíst náš reklamační řád.

Máte něco na srdci?

Kontaktujte nás