Často kladené dotazy

  • Jak uplatním slevu na objednávky?

    U každé naší slevy definujeme, zda platí pro nákup na e-shopu (v tom případě je potřeba zadat kód při vytváření objednávky v košíku do kolonky Mám slevový poukaz, následně je nutné kliknout na tlačítko Použít slevový kód), nebo se vztahuje na nákup v prodejně po předložení kupónu. Doporučujeme navštívit sekci Vše důležité - Slevy a výhody. Pokud si nejste jistí, prosím kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Kde seženu dárkové poukazy Knihy Dobrovský a jak je uplatním?

    Dárkové poukazy můžete zakoupit v papírové podobě ve všech našich knihkupectvích, nebo v elektronické podobě na našem e-shopu. Poukázku lze uplatnit pouze jednou. Jedna poukázka = jeden nákup.

    Papírové poukázky

    Lze je zakoupit v hodnotách 100, 200, 500 a 1000 Kč a můžete nimi zaplatit v jakékoli kamenné prodejně. Lze je také využít k platbě e-shopových objednávek při osobním odběru. Jejich platnost je 1 rok ode dne zakoupení. Cena nákupu musí být stejná nebo vyšší než uplatňovaná poukázka. 

    Elektronické poukázky

    Zakoupíte je na našem e-shopu, a to v hodnotách 200, 300, 500, 1000, 1500, 2000 a 3000 Kč. Poukazy je možné využít pouze na nákup na eshopu, kód zadáte v košíku do kolonky Mám slevový poukaz. Poukaz naleznete ve svém účtu v objednávkách, kde se nachází tlačítko zobrazit voucher. Opět platí, že je nutné vyčerpat celou částku naráz, tedy při jednom nákupu

  • Kde zjistím stav své e-shopové objednávky?

    Pokud máte náš účet můžete sledovat stav přímo tam. Případně v odkazu na e-mailu Zknihaříme to brzy... Pokud potřebujete aktuální informaci k objednávce můžete kontaktovat zákaznickou podporu, rádi vám stav ověříme :)

  • Kdy dostanu peníze za stornovanou objednávku, kterou jsem zaplatil předem?

    Částka dorazí na účet co nejdříve, nejpozději do 14 dní od provedení storna. Doba záleží na zvoleném typu platby. 

  • Kolik času mám na osobní odběr e-shopové objednávky?

    Objednávka je k odběru nachystána po dobu pěti dní ode dne, kdy vám dorazí informace o tom, že si ji můžete vyzvednout.

  • Mám dvě nebo více objednávek. Je možné je sloučit a zaslat najednou?

    Bohužel NE. Denně zpracováváme tisíce objednávek a není možné dohledat dvě konkrétní, které bychom měli zabalit do jednoho balíčku. Řešením je, pokud ani jedna z objednávek ještě nebyla zpracována a zabalena, obě stornovat a vytvořit novou, která bude obsahovat již veškeré požadované zboží.

  • Nejde mi objednat zboží s doručením přepravce, i když je na některých prodejnách skladem. Proč?

    Zboží si lze objednat s doručením prostřednictvím přepravce pouze v případě, že je fyzicky v centrálním skladu e-shopu, nebo je zboží označené dostupné u dodavatele, takový produkt zajistíme pro Vás doobjednáním.

  • Potřebuji nakoupit na firmu na fakturu, jak mám postupovat?

    Vytvořte si objednávku podle vašich představ a zvolte typ placení bankovním převodem a vyplňte fakturační údaje. Jakmile vám od nás dorazí e-mailem potvrzení objednávky, informujte nás (odpovězte na e-mail, nebo zavolejte na zákaznickou podporou), že máte zájem tuto objednávku hradit fakturou a my se již o vše postaráme. Minimální hodnota objednávky je 10 000 Kč při využití příspěvku FKSP.

  • Proč mi nejde dokončit e-shopová objednávka?

    Pokud není možné dokončit objednávku, nejspíše jste si přidali do košíku zboží, které je nedostupné na vybraném skladě/prodejně - v košíku je zboží označené červeným křížkem. Je potřeba zboží z košíku odstranit a objednávku půjde dokončit, pokud by ji ani přes tento zásah nešlo dokončit, prosím kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Zapomněl/a jsem na jednu knížku (či jiný produkt), lze ji přidat do objednávky?

    Bohužel NE. Jakmile je objednávka vytvořena, nemůžeme do ní přidávat žádné další produkty. Můžeme pouze odebírat kusy nebo produkty zcela rušit. Pokud nebyla objednávka ještě zpracována skladem, je možnost ji stornovat a vytvořit novou, která bude obsahovat již veškeré požadované zboží. Pokud vám tato možnost nevyhovuje, další možností je vytvoření druhé objednávky s chybějícím produktem, která bude zpracována a zaslána samostatně.

  • Posíláte balíčky i do zahraničí?

    ANO. Balíčky posíláme do těchto zemí: Belgie, Bulharsko, Dánsko, Estonsko, Francie, Chorvatsko, Irsko, Itálie, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Německo, Nizozemsko, Polsko, Rakousko, Rumunsko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko a Švédsko. Brzy (po vyřešení technických náležitostí) bude možné i doručení do Lichtenštejnska, Norska a Švýcarska. Do Velké Británie v tuto chvíli zatím balíčky nezasíláme a nemáme bližší informaci, kdy tomu tak bude.

  • Za jak dlouho mi přepravce doručí objednávku?

    Česká pošta, PPL či Zásilkovna standardně doručují balíčky druhý pracovní den od převzetí. V jiném případě daná společnost zákazníka kontaktuje. U každé objednávky Vás informujeme, kdy je očekávané datum dodání.

  • Co znamená: Skladem / Dostupné u dodavatele / Vyprodáno / Skladem vybrané prodejny či Předobjednávka?

    Skladem

    - zboží je k dispozici na centrálním skladě, je možné si vytvořit objednávku s doručením na adresu.

    Dostupné u dodavatele

    - zboží není fyzicky na centrálním skladě, ale dodavatel jej hlásí jako dostupné. Jsme schopni Vám zboží na základě objednávky zajistit doobjednáním u dodavatele. V tomto případě je bohužel delší dodací lhůta

    Vyprodáno

    - bohužel produkt není a nejsme schopni jej v nejbližší době zajistit

    Skladem vybrané prodejny

    - zboží již není možné doručit. V tomto případě je možné nákup realizovat pouze na prodejně, která má zboží k dispozici


    Předobjednáno

    - vyčkáváme na vydání knihy, jakmile bude kniha vydaná, zboží bude naskladněné a poté bude možné zpracovat objednávku.

  • Máte čtečku Kindle a nepřišla vám zakoupená e-kniha?

    Je nutné povolit adresu. Nejprve se přihlaste ke svému účtu na amazon.com, poté klikněte na „Account & Lists“, následně na „Content & Devices“ a dále na „Preferences“. Níže uvidíte „Personal document settings“, na které klikněte. Po jejím načtení zvolte „Approved Personal Document E-mail list“, klikněte na „Add a new approved e-mail address“. Vepište @knihydobrovsky.cz a potvrďte tlačítkem „Add Address“.

  • Máte čtečku PocketBook a nepřišla vám zakoupená kniha?

    Je třeba nejprve povolit adresu. Lze to učinit jednoduše prostřednictvím odkazu, který vám přijde na váš e-mail.

  • Kde najdu zakoupenou eknihu/audioknihu a jak si ji stáhnu?

    E-kniha

    Naleznete ji ve svém účtu po přihlášení, v sekci e-knihovna, kde si knihu můžete přes tlačítko “Soubory e-knihy” stáhnout ve vybraném formátu.

    Audiokniha

    Naleznete ji v sekci e-knihovna. Stažení probíhá přes tlačítko „Soubory audioknihy“.

  • Nedaří se mi e-knihu/audioknihu stáhnout, co mám dělat?

    Někdy se e-kniha nestáhne okamžitě, zvláště u již dříve zakoupených e-knih. Požádáme vás o trpělivost a stahování po cca 10 minutách zopakujte. Pokud problém se stažením přetrvává kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Mohu získat e-knihu v jiném formátu než je uveden u e-knihy?

    E-knihy jsou dostupné pouze ve formátu, jenž je uveden v detailu e-knihy.

  • Je možné vytisknout si e-knihu?

    V žádném případě není, jednalo by se o neoprávněné šíření a tedy o porušení zákona o autorských právech.

  • Jak poznám Beta prodejnu?

    Prodejny Knihy Dobrovský naleznete v seznamu našich prodejen. Prodejny partnerské sítě Beta, ve kterých je rovněž možný osobní odběr z e-shopu Knihy Dobrovský, najdete v odkazu zde.

  • Jak zjistím, že je nějaký produkt skladem v určité prodejně?

    Stav zboží uvidíte přímo u produktu v řádku s osobním odběrem si kliknete na modře označené „Vyberte prodejnu“ tím rozbalíte seznam prodejen, kde uvidíte skladové zásoby ve všech prodejnách Knihy Dobrovský.

  • Kde najdu telefon na prodejnu?

    Na prodejny se k nám bohužel nelze dovolat, telefonní kontakty na pobočky nejsou veřejné. Je to z toho důvodu, že chceme, aby se knihkupci maximálně věnovali zákazníkům v prodejnách. Pokud ale potřebujete cokoliv řešit s prodejnou, zavolejte nám na zákaznickou podporu a my to rádi vyřešíme. :)

  • Lze v prodejnách Knihy Dobrovský uplatnit poukázky Beta Dobrovský?

    Ne, v současné době poukázky Beta Dobrovský nepřijímáme. Informace o možnostech platby najdete v sekci „Vše důležité“.

  • Mohu si zboží nechat přeposlat z jedné prodejny na druhou?

    Každá prodejna má vlastní sklad, proto není možné zboží přesouvat mezi jednotlivými knihkupectvími. Objednávat tedy můžete na prodejnu, kde je daný produkt skladem. 

  • Kdy si můžu vyzvednout e-shopovou objednávku na pobočce - osobní odběr?

    Pro objednávku z e-shopu se můžete stavit hned, jak vám dorazí SMS a e-mail s informací, že je připravená k odběru. Připravte si prosím číslo objednávky. Produkty nachystáme k odběru zpravidla do 24 hodin od odeslání objednávky.

  • Je možné e-shopové objednávky zasílat na libovolnou pobočku?

    Zboží s osobním odběrem si lze objednat na ty prodejny, kde je zboží aktuálně skladem. Informace o skladovosti zjistíte u detailu produktu.

  • Pokud je na vybrané pobočce zboží skladem, mohu si jej vyzvednout okamžitě?

    Zboží z e-shopových objednávek musí projít systémovým zpracováním. Proto je třeba počkat na oznámení, že si objednávku můžete vyzvednout. Pokud nechcete vyčkávat na objednávku a je zboží označené skladem, můžete na prodejně realizovat přímý nákup bez zarezervování zboží.

  • Jaké jsou výhody členství v Klubu Knihy Dobrovský?

    1.  slevové kódy k narozeninám a svátku
    2.  e-knihy za nákupy jako dárek
    3.  slevové poukázky za nasbírané nákupy
    4.  sezónní akce a plno dalších zajímavých akcí jen pro členy Klubu
  • Kolik bodů za nákup získám?

    Nákup v kamenné prodejně

    - za každou zaplacenou 1 Kč získáte 1 bod. Pokud při nákupu uplatníte jakoukoliv slevu, získáte jeden bod za každých 2,70 Kč. 

    Nákup přes e-shop

    Vzhledem k tomu, že ceny na e-shopu jsou o 10 % nižší než v prodejně, je nákup přes e-shop se slevou, což znamená, že za každých 2,70 Kč získáte jeden bod.

  • Kdy se body za nákup zobrazí na mém kontě?

    Nákup v kamenné prodejně

    - body se vám připíší do 48 hodin od uskutečnění nákupu

    Nákup přes e-shop

    Pokud se jedná o nákup prostřednictvím e-shopu s využitím přepravce, body se připíší do 24 hodin od předání balíku doručovateli.

    Co dělat, když se body nepřičtou?

    Zašlete číslo vaší klubové karty, číslo objednávky či případně fotografii účtenky na e-mail: klub@knihydobrovsky.cz

  • Zapomněl/a jsem při nákupu předložit kartu. Je možné body za nákup připsat zpětně ?

    Ano. Stačí nám zaslat číslo vaší klubové karty, číslo vaší objednávky, případně fotografii účtenky celého nákupu, a to na email: klub@knihydobrovsky.cz. Na základě toho vám body připíšeme na klubové konto. Zpětné přičtení je možné pouze za období, kdy je zákazník členem klubu.

  • Kde získám plastovou kartičku?

    Při registraci v prodejně obdržíte papírovou kartičku, se kterou se můžete prokazovat, dokud vám nepřijde kartička plastová. Tu zašleme během 3 týdnů na adresu uvedenou při registraci. Plastová kartička je přiřazena ke stejnému kontu jako její papírová verze. Přestože mají obě odlišná čísla, nasbírané body se vám připíší na stejné klubové konto. Pokud vám kartička do vaší schránky nedorazí, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu, která ji nechá obratem zaslat znovu.

  • Kdy obdržím narozeninovou a sváteční slevu a jak ji mohu uplatnit?

    Pokud máte na vašem klubovém kontě vyplněné datum narození a telefonní číslo, v den vašich narozenin a svátku vám zašleme dárek prostřednictvím SMS a e-mailu v podobě slevy na nákup.

    Kamenná prodejna

    Slevu ve formě SMS na NAROZENINY: -20 % a SVÁTEK: -15 % na nákup v kamenné prodejně není možné využít na objednávky přes e-shop s osobním odběrem na prodejně. Slevu v kamenné prodejně lze uplatnit PO PŘEDLOŽENÍ KLUBOVÉ KARTIČKY a SMS zprávy. Slevy se nedají kombinovat a neplatí na již zlevněné zboží o více než 20 %

    E-shop

    K nákupu na e-shopu využijte unikátní slevový kód, který obdržíte prostřednictvím e-mailu. Slevy NAROZENINY a SVÁTEK: -15 % na e-shop, lze uplatnit na celý nákup s výjimkou dárkových knižních poukazů, čteček elektronických knih a zboží zlevněného o více než 20 % 

    V případě, že na svém kontě nemáte datum narození uvedené a přejete si ho tam dodatečně uvést za účelem zasílání slevy na váš svátek a narozeniny, pošlete nám ho na email: klub@knihydobrovsky.cz a my vám konto rádi upravíme.

     

  • Za kolik bodů si mohu vygenerovat poukaz?

    Po přihlášení do svého klubového konta máte možnost vygenerovat si slevové poukázky na nákup přes e-shop či na nákup s osobním odběrem v prodejně. 

    E-shop

    • 100Kč voucher / 2000 bodů
    • 200Kč voucher / 4000 bodů
    • 500Kč voucher / 7000 bodů

    Uplatnit lze pouze na e-shopu a jeho platnost je jeden rok. Platí na veškerý sortiment e-shopu, včetně zlevněného zboží nebo e-knihy. Poukázky nelze kombinovat. Platí pouze na objednávky se zasláním zvolenou dopravní společností / tedy neplatí na osobní odběr. Kód, který se vám vygeneruje si zadáte v košíku vaší objednávky.

    Odběr v prodejně

    • 100Kč voucher / 1250 bodů
    • 200Kč voucher / 2500 bodů
    • 500Kč voucher / 6250 bodů

    Uplatnit lze v prodejně, pro osobní nákup a objednávky přes e-shop s osobním odběrem. Platnost poukázky je 3 měsíce. Pro její uplatnění je nutné ji vytisknout nebo číslo poukázky předložit při nákupu v prodejně společně s klubovou kartou.

  • Kde si mohu poukaz za nasbírané body vygenerovat?

    Slevový poukaz si vygenerujete po přihlášení do svého konta na stránce www.knihydobrovsky.cz/klub.
    Vygenerovaný poukaz je nutné buď vytisknout, předložit v elektronické podobě (například ve vašem mobilním telefonu), nebo si jeho číslo opsat a předložit ho při nákupu u pokladny.

    Slevový poukaz je vázaný na klubovou kartičku, proto je potřeba při uplatnění poukazu zároveň předložit i klubovou kartu.

    Slevový kód platný na e-shopu vygenerujete na téže stránce, kde ho posléze najdete níže v části Moje poukázky – tam se zobrazí i jeho znění. Kód poukázky zadejte v košíku do pole "Mám slevový poukaz".

  • Jak uplatnit poukaz za nasbírané body?

    Poukaz lze uplatnit při nákupu v kamenné prodejně nebo na e-shopu při osobním odběru.

    Kamenná prodejna

    Při vyzvednutí objednávky pak stačí poukaz předložit a jeho hodnota vám bude odečtena od ceny objednávky.

    E-shop

    Pokud máte poukaz na e-shop v podobě kódu, stačí ve virtuálním košíku zvolit možnost „Mám slevový poukaz“ a zde jej uvést. Cena se vám automaticky přepočítá. Elektronické poukazy nelze využít při osobním odběru.

  • Je možné využití jiných slevových programů a poukazů (ISIC, Sphere, apod.) společně s klubovou kartou?

    Ano, naši klubovou kartičku můžete využít společně s dalšími slevami.

  • Kde najdu e-knihu, kterou obdržím jako odměnu za nákup?

    E-knihu, kterou od nás obdržíte jako dárek za nákup, naleznete po přihlášení do svého konta pod záložkou „E-KNIHOVNA“. E-knihu si odtud můžete stáhnout v potřebném formátu a na svém kontě ji budete mít neustále k dispozici.

  • Kdy bude e-kniha, připsána na mém kontě?

    E-kniha, za nákupy v předešlém měsíci, je připsána vždy do 16. dne následujícího měsíce. Pokud přesto nebude e-kniha na vašem klubovém kontě, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu, která vše prověří a e-knihu vám připíše na účet.

  • Ztratil/a jsem klubovou kartičku. Mohu získat novou?

    Samozřejmě, stačí nám napsat na email: klub@knihydobrovsky.cz číslo vaší původní karty, které naleznete ve svém klubovém účtu, nebo přihlašovací email a my vám obratem zašleme kartičku novou. Vaše klubové konto zůstane stejné.

  • Jaká je platnost nasbíraných bodů?

    Platnost bodů, které získáte za nákup, je vždy 2 roky od data, kdy vám byly na konto připsány. Starší body jsou automaticky z konta odstraněny.

  • Je členství v Klubu Knihy Dobrovský zdarma?

    Ano, členství v Klubu Knihy Dobrovský je zcela zdarma a není podmíněno pravidelným nákupem.

  • Jsou papírnictví Familio součástí Klubu Knihy Dobrovský?

    Ano, v papírnictvích Familio se lze do našeho Klubu zaregistrovat, čerpat jeho benefity, i uplatňovat poukázky. Platí zde stejné podmínky Klubu jako v knihkupectvích Knihy Dobrovský.