Často kladené dotazy

Obecné

  • Kdy si můžu vyzvednout e-shopovou objednávku na pobočce - osobní odběr?

    Pro objednávku z e-shopu se můžete stavit hned, jak vám dorazí SMS a e-mail s informací, že je připravená k odběru. Produkty nachystáme k odběru zpravidla do 24 hodin od odeslání objednávky.

  • Pokud je na vybrané pobočce zboží skladem, mohu si jej vyzvednout okamžitě?

    Zboží z e-shopových objednávek musí projít systémovým zpracováním. Proto je třeba počkat na oznámení, že si objednávku můžete vyzvednout.

  • Za jak dlouho mi přepravce doručí objednávku?

    Česká pošta, PPL či Zásilkovna standardně doručují balíčky druhý pracovní den od převzetí. V jiném případě daná společnost zákazníka kontaktuje. U každé objednávky Vás informujeme, kdy je očekávané datum dodání.

  • Mohu si zboží nechat přeposlat z jedné prodejny na druhou?

    Každá prodejna má vlastní sklad, proto není možné zboží přesouvat mezi jednotlivými knihkupectvími. Objednávat tedy můžete na prodejnu, kde je daný produkt skladem. 

  • Je možné e-shopové objednávky zasílat na libovolnou pobočku?

    Zboží s osobním odběrem si lze objednat na ty prodejny, kde je zboží aktuálně skladem. Informace o skladovosti zjistíte u detailu produktu.

  • Nejde mi objednat zboží s doručením přepravce, i když je na některých prodejnách skladem. Proč?

    Zboží si lze objednat s doručením prostřednictvím přepravce pouze v případě, že je fyzicky v centrálním skladu eshopu.

  • Kde seženu dárkové poukazy Knihy Dobrovský a jak je uplatním?

    Dárkové poukazy zakoupíte ve všech našich kamenných knihkupectvích. Mají hodnotu 100, 200, 500 a 1000 korun. Poukázkami zaplatíte na jakékoli kamenné prodejně. Lze je také využít k platbě e-shopových objednávek při osobním odběru. Jejich platnost je 6 měsíců ode dne zakoupení. Cena nákupu musí být stejná nebo vyšší než uplatňovaná poukázka. 

  • Zasíláte zboží do zahraničí?

    V současnosti zasíláme balíčky pouze na Slovensko prostřednictvím Zásilkovny a GLS. Na dalších zemích pracujeme.

  • Kolik času mám na osobní odběr e-shopové objednávky?

    Objednávka je k odběru nachystána po dobu pěti dní ode dne, kdy vám dorazí informace o tom, že si ji můžete vyzvednout.

  • Kdy dostanu peníze za stornovanou objednávku, kterou jsem zaplatil předem?

    Částka dorazí na účet co nejdříve, nejpozději do 14 dní od provedení storna. Doba záleží na zvoleném typu platby. 

  • Lze v prodejnách Knihy Dobrovský uplatnit poukázky Beta Dobrovský?

    Ne, v současné době poukázky Beta Dobrovský nepřijímáme. Informace o možnostech platby najdete v sekci „Vše důležité“.

  • Potřebuji nakoupit na firmu na fakturu, jak mám postupovat?

    Vytvořte si objednávku podle vašich představ a zvolte typ placení bankovním převodem a vyplňte fakturační údaje. Jakmile vám od nás dorazí e-mailem potvrzení objednávky, informujte nás (odpovězte na e-mail, nebo zavolejte na zákaznickou podporou), že máte zájem tuto objednávku hradit fakturou a my se již o vše postaráme.

  • Jak zjistím, že je nějaký produkt skladem v určité prodejně?

    Stav zboží uvidíte přímo u produktu v řádku s osobním odběrem si kliknete na modře označené "Vyberte prodejnu" tím rozbalíte seznam prodejen, kde uvidíte skladové zásoby ve všech prodejnách Knihy Dobrovský.

  • Kde zjistím stav své e-shopové objednávky?

    Pokud máte náš účet můžete sledovat stav přímo tam. Případně v odkazu na e-mailu Zknihaříme to brzy... Pokud potřebujete aktuální informaci k objednávce můžete kontaktovat zákaznickou podporu, rádi vám stav ověříme :)

  • Proč mi nejde dokončit e-shopová objednávka?

    Pokud není možné dokončit objednávku, nejspíše jste si přidali do košíku zboží, které je nedostupné na vybraném skladě/prodejně - v košíku je zboží označené červeným křížkem. Je potřeba zboží z košíku odstranit a objednávku půjde dokončit, pokud by ji ani přes tento zásah nešlo dokončit, prosím kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Kde najdu telefon na prodejnu?

    Na prodejny se k nám bohužel nelze dovolat, telefonní kontakty na pobočky nejsou veřejné. Je to z toho důvodu, že chceme, aby se knihkupci maximálně věnovali zákazníkům v prodejnách. Pokud ale potřebujete cokoliv řešit s prodejnou, zavolejte nám na zákaznickou podporu a my to rádi vyřešíme. :)

  • Jak uplatním slevu na objednávky?

    U každé naší slevy definujeme, zda platí pro nákup na e-shopu (v tom případě je potřeba zadat kód při vytváření objednávky), nebo se vztahuje na nákup v prodejně po předložení kupónu. Pokud si nejste jistí prosím kontaktujte zákaznickou podporu.

  • Jak poznám Beta prodejnu?

    Prodejny Knihy Dobrovský naleznete v seznamu našich prodejen v odkazu https://www.knihydobrovsky.cz/prodejny Prodejny partnerské sítě Beta, ve kterých je rovněž možný osobní odběr z e-shopu Knihy Dobrovský, najdete v odkazu zde http://www.dobrovsky.cz/knihkupectvi.html