Cirkadiánní kód – Využijte přirozený rytmus těla pro zdraví, výkon a zhubnutí Satchin Panda

Cirkadiánní kód – Využijte přirozený rytmus těla pro zdraví, výkon a zhubnutí - Satchin Panda

Cirkadiánní kód – Využijte přirozený rytmus těla pro zdraví, výkon a zhubnutí

Satchin Panda

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

339 Kč s DPH
Ušetříte 40 Kč Běžně 379 Kč

E-shopové listy

K nákupu nad 149 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 199 Kč

Pokémon go! Neautorizovaný průvodce hrou

  • Cirkadiánní kód E-kniha ePUB mobi (Kindle) 247 Kč s DPH Ihned ke stažení

DOBRO.BLEŠÁK 2021 Navštivte náš DOBRO.BLEŠÁK! Najdete tu nejen poslední kusy dobrého čtení, ale i novinky nebo knížky, jimž bylo neprávem věnováno málo čtenářské pozornosti! Ceny začínají na 9 Kč Více informací

Popis

Je to tak snadné: stačí udržovat skrytý rytmus těla, které střídavě zapíná a vypíná své funkce, aby kromě práce zvládlo i regeneraci – a naše zdraví se zase vrátí ke své dokonalosti. Kdyby ale byly tyto poznatky tak samozřejmé, objevy na poli cirkadiánních rytmů by bylo v roce 2017 jen těžko vyznamenány udělaním Novelovy ceny. Civilizační výdobytky nám totiž tyto evolučně nastavené procesy skryly. S Pandovou poutavou knihou držíte v rukou příležitost, jak seřídit hodiny svého těla a trvale dosáhnout fyzické a duševní pohody. Naučíte se ovládat intenzitu světla, načasovat správně své jídlo, vyladit pohybovou aktivitu a oddávat se hlubokému spánku. Během několika týdnů zjistíte, jak skvělé je žít ve zdravém těle plném energie. V této knize o cirkadiánním životním stylu se mimo jiné dozvíte, že: Hodiny v našem mozku se řídí prvním ranním světlem a jasné večerní osvětlení jim škodí, což lze naštěstí řešit i pomocí technologií. První sousto dne nastavuje orgánové hodiny, přičemž nezáleží tolik na tom, co jíte, ale jak dlouhý je denní interval věnovaný jídlu. Spánek nepředstavuje konec, nýbrž začátek našeho biologického dne, a pro jeho optimální efekt je potřeba vystřídat několik spánkových cyklů. Správnému nastavení rytmu pomáhá cvičení ráno a v pozdním odpoledni. Chronické nemoci i terapie mají silnou cirkadiánní složku, jejímž vyladěním lze nemocem předcházet a také je léčit. Konkrétní změny a tipy pro sladění každodenního života s biologickým rytmem jsou snadné a přirozené. O autorovi Satchin Panda (* 1971) působí jako profesor na prestižním Salkově ústavu pro biologický výzkum v San Diegu. Zabývá se cirkadiánní regulací chování, fyziologie a metabolismu. Jeho tým mimo jiné odhalil, že na světlo citlivý protein melanopsin řídí v naší sítnici cyklus spánku a bdění a že časově omezené stravování zabraňuje metabolickým onemocněním. Do Pandova výzkumu se můžete zapojit i vy na www.mycircadianclock.org.

Sdílet 0

Nakladatel
Jan Melvil publishing
datum vydání
19.11.2020
isbn
978-80-7555-117-7
ean
9788075551177
Jazyk
čeština
Počet stran
296
Vazba
měkká vazba

Jak si vede v knihy Dobrovský?

28. v e-shopu | 21. minulý týden | 6. nejlepší dosažené 07.06.2021

1. v Zdraví | 1. minulý týden | 1. nejlepší dosažené 09.06.2021

Hodnocení a recenze čtenářů

5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 5 z 5 hvězdiček Tereza

    Life-changing kniha!

    Kniha, Jan Melvil publishing, 2020, 9788075551177

Další knihy autora