4.8 z 5 hvězdiček
pevná vazba626 Kč
Běžně 699 Kč
Kniha ( měkká vazba )
339 Kč s DPH
Běžně 379 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat? Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve… Přejít na celý popis
Kdo vlastně jsem? Co chci? O čem sním? Můžu se mít ráda? Nechte se provést stezkou ke krásnému životu!
Více informací
Proč děláte to, co děláte? Proč jsou někteří lidé a některé společnosti úspěšnější, vlivnější, inovativnější a bohatší než ostatní? Proč způsob jejich vedení zajišťuje věrné zákazníky a loajální zaměstnance? A proč ti druzí, navzdory stejným podmínkám, nedokáží úspěch zopakovat? Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Začněte s proč Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.
Jak si vede v knihy Dobrovský?
1985. v e-shopu | 2468. minulý týden
4.3 z 5 12 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 6× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
4 z 5 hvězdiček Zuzka registrovaný uživatel Zakoupil produkt
Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.
Kniha, Zoner Press, 2013, 9788087270554
4 z 5 hvězdiček Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel
Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.
Kniha, Zoner Press, 2013, 9788087270554
3 z 5 hvězdiček Pete registrovaný uživatel
Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.
Kniha, Zoner Press, 2013, 9788087270554
5 z 5 hvězdiček Kristyn registrovaný uživatel
Pecka pecka pecka!
Kniha, Zoner Press, 2013, 9788087270554
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.