0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Vydání této knihy se připravuje
-
Předpokládané datum vydání je 27.8.2025
Můžete provést předobjednávku
Na produkt nelze uplatnit slevu.
Předpokládaná cena
449 Kč s DPH
Běžně 499 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.
- série
- Jak se budují značky 1. díl z 2
- Další ze série
-
1.
Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
2. Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Podnikání
- Nakladatel
- Via
- Původní jazyk
- angličtina
- isbn
- 978-80-277-4397-1
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 27.08.2025
- ean
- 9788027743971
- Původní název
- How Brands Grow: What Marketers Don't Know
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.8 z 5 6 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.
Přečíst více -
Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.
Přečíst více -
Maja registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.