Jak se budují značky VÝHODNÝ BALÍČEK
Výhodný balíček
Sleva 69

Jak se budují značky Balíček (2 ks)

Výhodný balíček

Do košíku Na produkt nelze uplatnit slevu.

929 Kč s DPH
Ušetříte 69 Kč Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Experiment s láskou

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Experiment s láskou

Jedná se o set samostatných knih, nikoliv o balení v dárkovém či kartonovém boxu.Dvě zásadní publikace o marketingu značek od předních odborníků z Ehrenberg-Bass Institute. Každá z nich bourá zažité mýty a nabízí praktické vhledy podložené výzkumem i reálnými daty. Společně tvoří tyto dvě knihy ucelený vhled do moderního marketingu značek… Přejít na celý popis

Obsahuje 2 knihy v celkové hodnotě 998 Kč

465 Kč s DPH 499 Kč
Skladem

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jedná se o set samostatných knih, nikoliv o balení v dárkovém či kartonovém boxu.

Dvě zásadní publikace o marketingu značek od předních odborníků z Ehrenberg-Bass Institute. Každá z nich bourá zažité mýty a nabízí praktické vhledy podložené výzkumem i reálnými daty. Společně tvoří tyto dvě knihy ucelený vhled do moderního marketingu značek – neocenitelný pro studenty, marketéry i manažery.

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky – Rozšiřuje původní koncepty o specifika jednotlivých trhů a odvětví. Autoři ukazují, jak se liší budování značky v luxusním segmentu, B2B prostředí nebo u nově vznikajících trhů.

Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí – Průlomová kniha, která odhaluje, proč některé marketingové strategie fungují a jiné nikoli. Byron Sharp zde vysvětluje principy růstu značek a přináší poznatky, které by měl znát každý marketér. 

Sdílet

Nakladatel
Via
Jazyk
čeština
Celkový počet stran
520 stran
Jak dlouho budete balíček číst
13h 00m
Vazba
pevná vazba

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

  • Maja registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.

    Přečíst více
  • Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.

    Přečíst více
  • Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.

    Přečíst více
  • Adam Man registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Dlho som čakal na dotlač a táto kniha prináša naozaj čo sľúbila.

    Přečíst více
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 929 Kč Nápověda