Jenni Romaniuk

Jenni Romaniuk

Je pomocnou (mezinárodní) ředitelkou Ehrenberg-Bassova Institutu na University of South Australia. Je autorkou knihy Building distinctive brand assets (Vytváření charakteristických předností značky) a vyvinula Síť charakteristických předností. Je průkopnicí ve výzkumu mentální dostupnosti a ve vytváření metrik k jejímu měření, stejně jako v rozpoznávání a využívání vstupů do kategorie zboží či služeb. Jenni je také bývalou šéfredaktorkou odborného periodika Journal of Advertising Research a nyní je členkou jeho poradního výboru.

Seřadit:

Co hledáte?

  • Zajímá vás

    • Ukázat méně

    Stav

    Dostupnost

    Vazba

    Formát audioknihy

    Míra poškození

  • Nakladatelé

  • Série

  • Jazyk

    Hodnocení

    Knihy autora

    Seřadit:

    Co hledáte?

  • Zajímá vás

    • Ukázat méně

    Stav

    Dostupnost

    Vazba

    Formát audioknihy

    Míra poškození

  • Nakladatelé

  • Série

  • Jazyk

    Hodnocení