Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Autor Byron Sharp, Jenni Romaniuk Překladatel Matěj Fixl

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky - Byron Sharp,Jenni Romaniuk PŘIPRAVUJEME

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky

Autor Byron Sharp, Jenni Romaniuk Překladatel Matěj Fixl

Součástí série: Jak se budují značky 2. díl z 2

Kniha ( pevná vazba )

  • Vydání této knihy se připravuje
  • Předpokládané datum vydání je 27.8.2025
    Můžete provést předobjednávku

Předobjednat Na produkt nelze uplatnit slevu.

Předpokládaná cena
449 Kč s DPH
Běžně 499 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 138 - ZÁHADNÁ na hradě ukrytá

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 138 - ZÁHADNÁ na hradě ukrytá

Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi. Kniha Jak se budují značky… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.

Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.

Upravené vydání přináší změny v obsahu všech kapitol a jednu kapitolu zcela novou.

Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.

Sdílet

autoři
Byron Sharp | Jenni Romaniuk
série
Jak se budují značky 2. díl z 2
Další ze série
1. Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
2. Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
kategorie
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
Nakladatel
Via
Původní jazyk
angličtina
isbn
978-80-277-4398-8
Vazba
pevná vazba
datum vydání
27.08.2025
ean
9788027743988
Původní název
How Brands Grow: Part 2: Emerging Markets, Services, Durables, New and Luxury Brands
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 449 Kč Nápověda