Alchymie

Kniha ( pevná vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Experiment s láskou

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 398 Kč

Experiment s láskou

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Právě tam se skrývají skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů i vás samotných.Pochopíte, co ovlivňuje naše chování, jak vybudovat důvěru ve značku, co znamená… Přejít na celý popis

Knihy
Skladem
499 Kč s DPH
E-knihy
Ihned ke stažení
349 Kč s DPH
Audioknihy
Přehrát ukázku

00:00

00:00

Ihned ke stažení
449 Kč s DPH

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Právě tam se skrývají skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů i vás samotných.

Pochopíte, co ovlivňuje naše chování, jak vybudovat důvěru ve značku, co znamená signalizace, jak využít placebo efekt a proč aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamě, ale v jakémkoliv byznysu. Sutherland vás provede těmito tématy stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku – a budete se těšit i na poznámky pod čarou.

Hlavně ale získáte odvahu zkusit i ty nejlepší nesmyslné nápady, které se vzpírají přísné racionalitě – protože často dávají mnohem větší smysl.

Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

  • Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
  • Naše vnímání není objektivní, i když jsme přesvědčeni o opaku.
  • Snaha posílit racionální chování nevede přes racionální argumenty.
  • Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
  • Nelogické a neočekávané věci přitahují pozornost více než logické.
  • Skutečný génius lidstva spočívá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
  • Koťátka v reklamě fungují.

O autorovi:
Rory Sutherland (*1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne a nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamě a marketingu působí více než 30 let. Svými sloupky přispívá do časopisu The Spectator a jeho TED Talks s typickým britským humorem mají miliony zhlédnutí.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
140 x 202
jazyk
čeština
Počet stran
400
Hmotnost
642 g
isbn
978-80-7555-134-4
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.01.2021
ean
9788075551344

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 499 Kč Nápověda