Alchymie

Alchymie

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

447 Kč s DPH
Běžně 499 Kč Nápověda Jsme transparentní

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Jak vychovat Trumpa

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 369 Kč

Jak vychovat Trumpa

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše… Přejít na celý popis

Deskovku na dovču? | Klidně a navíc se slevou! Vybavte se (nejen na prázdniny) deskovými hrami se super slevou a užijte si i během zamračených dnů pořádnou zábavu! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl. Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako: Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem. Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku. Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty. Dobrý odhad je také vědeckou metodou. Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické. Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu. Koťátka v reklamě fungují. O autorovi Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.

Sdílet 0

Nakladatel
Zoner Press
Jazyk
čeština
Počet stran
400
Vazba
pevná vazba
Hmotnost
642 g
datum vydání
19.05.2021
isbn
978-80-7555-134-4
ean
9788075551344

Jak si vede v knihy Dobrovský?

9350. v e-shopu | 14667. minulý týden | 781. nejlepší dosažené 26.06.2021

7468. v Knihy | 11702. minulý týden | 4505. nejlepší dosažené 01.04.2023

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 447 Kč Nápověda