5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Skladem 2 ks
- Doručení V pondělí 26. 5. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
499 Kč s DPH
Jsme transparentní
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketing management
-
Copywriting
-
Na volné noze
-
Anatomie rozhodování
-
Jak na sítě
-
Handmade byznys
-
Marketingové myšlení
-
Jsi značka?!
-
Základy marketingu
-
Průvodce síťového marketingu
-
Internetový marketing
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Od vize k zisku
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Stát se investorem
-
Internetový marketing
-
Nadčasový produkt
-
V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
-
České značky, které dobyly svět
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat. Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl. Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako: Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem. Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku. Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty. Dobrý odhad je také vědeckou metodou. Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické. Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu. Koťátka v reklamě fungují. O autorovi Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.
- Nakladatel
- Jan Melvil publishing
- Rozměr
- 140 x 202
- isbn
- 978-80-7555-134-4
- Počet stran
- 400
- datum vydání
- 19.05.2021
- ean
- 9788075551344
- Vazba
- pevná
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.