0.0 z 5 hvězdiček
VoucherKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení Ve středu 31. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
299 Kč s DPH
Jsme transparentní
‘A breakthrough book. Wonderfully applicable to everything in life, and funny as hell.’ Nassim Nicholas TalebWhy is Red Bull so popular – even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste?Discover the alchemy behind original thinking, as… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 1000 Kč
-
Nové zbraně vlivu
-
Bestseller Manželství
-
Dobrá záložka 53 - Něžná KRÁLIČÍ povaha
-
Is It Ever Just Sex?
-
Svět podle Philomeny Cunk
-
Murder on the Orient Express
-
Dobrá záložka 39 - Sherlock Holmes
-
The Pocket Book of Jung
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Giovanni's Room
-
Assassin's Creed - Poslední potomci 3: Osud bohů
-
The Book of Colour Concepts
-
A New Earth
-
How Economics Can Save the World: Simple Ideas to Solve Our Biggest Problems
-
365 myšlenek o míru a naději
-
The Little Big Book of Pussy
-
Malujeme Prahu akvarelem
-
Brand New
-
World of Warcraft: Putování Azerothem - Východní království
-
Smyslově-morální účinek barev
-
World of Warcraft Kronika
-
Zlaté století astronomie
-
Neváhej a mluv
‘A breakthrough book. Wonderfully applicable to everything in life, and funny as hell.’ Nassim Nicholas TalebWhy is Red Bull so popular – even though everyone hates the taste? Why do countdown boards on platforms take away the pain of train delays? And why do we prefer stripy toothpaste?Discover the alchemy behind original thinking, as TED Talk superstar and Ogilvy advertising legend Rory Sutherland reveals why abandoning logic and casting aside rationality is the best way to solve any problem. In his first book he blends cutting-edge behavioural science, jaw-dropping stories and a touch of branding magic on his mission to turn us all into idea alchemists. He shows how economists, businesses and governments have got it all wrong: we are not rational creatures who make logical decisions based on evidence. Instead, the big problems we face every day, whether as an individual or in society, could very well be solved by thinking less logically. To be brilliant, you have to be irrational.
- Nakladatel
- Ebury Publishing
- Rozměr
- 126 x 197 x 27
- datum vydání
- 13.05.2021
- ean
- 9780753556528
- Počet stran
- 384
- Hmotnost
- 264 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-7535-5652-8
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE