Byron Sharp

Byron Sharp

Je ředitelem Ehrenberg-Bassova institutu na University of South Australia. Byronova mezinárodně úspěšného bestselleru Jak se budují značky se prodalo více než 120 000 výtisků a byl přeložen do více než dvanácti jazyků. Byron publikoval více než 100 odborných článků a působí v redakcích pěti odborných periodik. Ve spolupráci s Jerry Windem uspořádal dvě konference zaměřené na zákony marketingu ve Wharton Business School a podílel se na redigování speciálních vydání Journal of Advertising Research.

Seřadit:

Co hledáte?

  • Zajímá vás

    Stav

    Dostupnost

    Vazba

    Formát audioknihy

    Míra poškození

  • Nakladatelé

  • Série

  • Jazyk

    Hodnocení

    Knihy autora

    Seřadit:

    Co hledáte?

  • Zajímá vás

    Stav

    Dostupnost

    Vazba

    Formát audioknihy

    Míra poškození

  • Nakladatelé

  • Série

  • Jazyk

    Hodnocení