5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba312 Kč
349 Kč
Ušetříte 37 Kč
Jak se budují značky Byron Sharp
Kniha ( pevná vazba )
První díl epické fantasy ságy Malazská Kniha padlých je skladem!
Více informací
Co obchodníci nevědí
Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální
Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace.
Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
Jak si vede v knihy Dobrovský?
33004. v e-shopu | 33516. minulý týden | 15. nejlepší dosažené 28.05.2019
25245. v Knihy | 25661. minulý týden | 3373. nejlepší dosažené 22.05.2022
5.0 z 5 5 hodnocení čtenářů
5× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
5 z 5 hvězdiček Maja registrovaný uživatel
Skvělá kniha o evidence-based marketingu, jež by si měl přečíst každý markeťák.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
5 z 5 hvězdiček Julie Kolodnytska registrovaný uživatel
Opravdu výborná kniha, která se věnuje marketingu. Vyvrací staré, už nefungující, pravidla a nahrazuje je novými teorie, které následně prokládá grafy a tabulkami že současných průzkumů.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
5 z 5 hvězdiček Adam registrovaný uživatel
Ak chcete robit kvalitny marketing pre vasu znacku, tak tato kniha je jasnou volbou. Neobsahuje ziadne buzzwordy, ale len podlozene fakty z realnych dat.
Kniha, Edice Knihy Omega, 2018, 9788073906184
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.