5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( měkká vazba )
239 Kč s DPH
Běžně 299 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o… Přejít na celý popis
Veselé příběhy na dobrou noc od Patrika Hartla již v prodeji Více informací
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |
V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.
Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
4.7 z 5 9 hodnocení čtenářů
6× 5 hvězdiček 3× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Adam Valenta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Vše dokonalé, jenom se informace často opakují
Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.