Strategie digitálního marketingu

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

528 Kč s DPH
Běžně 590 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

S Julesem Vernem na dovolenou? Audiokniha Vynález zkázy ZDARMA Užijte si na cestách poslech nové audioknihy Julese Verne ZDARMA! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Tato kniha je praktickým návodem pro každého marketéra, manažera či studenta marketingu, který potřebuje vybudovat racionální marketingovou strategii pro dosažení měřitelných a optimalizovaných výsledků. Obsahuje také případové studie, novinky z oblasti automatizace marketingu a rady týkající se ochrany dat a soukromí.

Sdílet 0

Nakladatel
Lingea
Rozměr
156 x 234 x 24
jazyk
čeština
Počet stran
384
Vydání
1
isbn
978-80-7508-714-0
Vazba
měkká vazba
datum vydání
4.04.2022
ean
9788075087140

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 528 Kč Nápověda