Online marketing E-kniha

Online marketing -  kolektiv

Online marketing E-kniha

Četl(a) jsem
Chci přečíst

E-kniha

  • Ihned ke stažení

149 Kč s DPH

Totální sezona Zavzpomínejte na TOTÁLN! SEZONU SK Slavia Praha díky knižní podobě dokumentárního seriálu plné fotografií a rozhovorů. Více informací

Popis

Slýcháte ze všech stran o efektivitě internetového marketingu? O tom, že je Internet oproti klasickým marketingovým technikám mnohem lépe měřitelný a nabízí chytřejší možnosti cílení? Chcete se zorientovat v terminologii desítek pojmů, taktik a nástrojů a následně využít internetový marketing pro své podnikání?

Zde jste na správné adrese! 23 českých i světových skutečných expertů nabízí pohled na svou specializaci. Lidé z Google, H1.cz, nezávislí experti z celé Evropy, ale i velkých amerických agentur vás provedou základy SEO, placené reklamy, remarketingem, videomarketingem, webovou analytikou či sociálními sítěmi.

Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Od filozofie a historie SEO až po současnost a konkrétní techniky linkbuildingu
- PPC reklamě ve vyhledávání, obsahu, ale také RTB či remarketingu
- Úvodu do webové analytiky, Google Analytics a problematice měření konverzí
- Teorii i praxi v marketingu na sociálních sítích, včetně profesní sítě LinkedIn
- Content marketingu a konkrétním technikám videomarketingu
- Brandingu za pomocí nástrojů internetového marketingu
- Využití mobilních aplikací jako nástroje internetového marketingu 

Sdílet 0

Nakladatel
COMPUTER PRESS
datum vydání
2015
Jazyk
čeština
Počet stran
216

Bestseller v knihy Dobrovský

9427. v e-shopu | 14118. minulý týden

15. v E-knihy - Naučná literatura | 22. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora