0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB PDF
297 Kč s DPH
Jsme transparentní
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE! V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku. Jeho koncepce vychází z jedné zásadní… Přejít na celý popis
Začíná Den sklizně padesátého ročníku Hladových her a všechny kraje Panemu svírá strach. Haymitch Abernathy z Dvanáctého kraje se ocitá v boji o přežití...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Online marketing
-
Marketingová komunikace
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Obsahový marketing
-
Moderní marketingová komunikace
-
Strategický marketing
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Základy marketingu
-
Jak na sítě
-
Moderní marketingová komunikace
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
-
Marketingový výzkum
-
Marketing bez reklamy
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
-
Kreativní copywriting
-
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Emoce v marketingu
-
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
-
Marketingový plán na jednu stránku
-
Mezinárodní marketing
-
Internetový marketing
MŮŽETE DĚLAT TAKOVÝ MARKETING, POD KTERÝ SE S HRDOSTÍ PODEPÍŠETE!
V průběhu uplynulého čtvrtstoletí inspiroval Seth Godin miliony podnikatelů, lídrů a fanoušků všech možných profesí. Nyní poprvé nabízí esenci své marketingové moudrosti v jednom dostupném a nadčasovém balíčku.
Jeho koncepce vychází z jedné zásadní myšlenky: Vynikající marketéři nevyužívají spotřebitele k řešení problémů svých vlastních společností, ale využívají marketing k řešení problémů druhých lidí. Nevyvolávají pouhý rozruch – zlepšují svět. Základem skutečně účinného marketingu je velkorysost, empatie a emocionální práce.
Naučte se definovat nejmenší životaschopný trh. V rámci svého trhu pak získejte důvěru zákazníků. Naslouchejte jejich životním příběhům, abyste je pochopili a pomohli jim najít to, co hledají. A především dejte lidem nástroje, které jim k dosažení jejich cílů pomohou.
Je čas přestat lhát, zahlcovat lidi spamem a stydět se za práci, kterou děláte.
Je čas přestat utrácet peníze za ukradenou pozornost, dlouhodobě se to nevyplatí.
Je čas přestat si plést analýzy sociálních médií se skutečnými zákazníky.
Je čas být vidět. K tomu se nejprve potřebujete naučit, jak se máte dívat.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.