5.0 z 5 hvězdiček
E-kniha249 Kč
E-kniha
Kniha je ve formátu PDF
189 Kč s DPH
Jsme transparentní
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků,… Přejít na celý popis
Až do konce září platí na našem e-shopu sleva na ISIC / ALIVE průkazy 5 %! Více informací
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí. Každou inspiraci doplňují vysvětlující grafy, praktické pomůcky, cvičení pro rozpohybování mysli a také ilustrace talentovaného Ticha762. Přestaňte sekat copy jak Baťa cvičky a dostaňte se pod povrch klasických pouček – jen tak vás psaní bude naplňovat a nestane se fádní rutinou. O autorce: Anička Sálová se věnuje copywritingu a online marketingu přes 5 let. V tehdy největší online marketingové agentuře ČR – H1.cz – to dotáhla až na vedoucí tamního copytýmu. Odtud už byl jen krůček k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Jako content strategist pomáhá online projektům najít vlastní hlas a školí veřejnost i firmy.
5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Knížečka malá, mnoho stránek nemá, u kávičky ji rychle přečtěte a mnoho se toho dozvíte. Autorka knihy Vám představí 33 jednoduchých tipů, díky kterým budete kreativnější v copywritingu. Naleznete tam různé postupy, jak pracovat na copy s týmem či klienty. Pak se malého školení zúčastníte, kde se nové pojmy naučíte a power words nebo copywritingová persona už pro Vás nebudou jen pouhá slova. Závěr knihy doplní pár inspirací od těch nejlepších v branži.
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.