Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

411 Kč s DPH
Běžně 459 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než… Přejít na celý popis

Knihy
E-knihy
Audioknihy
Přehrát ukázku

00:00

00:00

Ihned ke stažení
439 Kč s DPH

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Sdílet

Nakladatel
Jan Melvil publishing
Rozměr
140 x 202
datum dotisku
7.10.2019
ean
9788075550842
Počet stran
328
Hmotnost
600 g
jazyk
čeština
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.01.2019
isbn
978-80-7555-084-2

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.1 z 5 18 hodnocení čtenářů

12× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Přečteno jedním dechem

    Přečíst více
  • Kateřina Churá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Autorkám moc děkuji za tuto "SMM Bibli", která vám dá komplexní přehled a díky které bylo napsat mou mou závěrečnou práci o něco snazší. 💜🙋‍♀️K.

    Přečíst více
  • Jakub Vlček registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Doporučuji, knížka je velmi čtivá.

    Přečíst více
  • Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Aktuální a velmi povedená věc!

    Přečíst více
  • Michal registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Aktuální a příjemné napsané

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 339 Kč Nápověda