4.4 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení Ve čtvrtek 19. 6. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
411 Kč s DPH
Běžně 459 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají. Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali. O autorkách Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.
- Edice
- Žádná velká věda
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Naučná literatura » Rozvoj osobnosti » Produktivita a úspěch
- Nakladatel
- Jan Melvil publishing
- Rozměr
- 140 x 202
- datum dotisku
- 7.10.2019
- ean
- 9788075550842
- Počet stran
- 328
- Hmotnost
- 600 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.01.2019
- isbn
- 978-80-7555-084-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.1 z 5 18 hodnocení čtenářů
12× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 3× 3 hvězdičky 1× 2 hvězdičky 2× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Přečteno jedním dechem
Přečíst více -
Kateřina Churá registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Autorkám moc děkuji za tuto "SMM Bibli", která vám dá komplexní přehled a díky které bylo napsat mou mou závěrečnou práci o něco snazší. 💜🙋♀️K.
Přečíst více -
Jakub Vlček registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček
Doporučuji, knížka je velmi čtivá.
Přečíst více -
Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Aktuální a velmi povedená věc!
Přečíst více -
Michal registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Aktuální a příjemné napsané
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.