5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení Ve čtvrtek 20. 3. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
2 050 Kč s DPH
Běžně 2 290 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů… Přejít na celý popis
Zábavné čtení pro děti, které pobaví nejen fanoušky Deníku malého poseroutky.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Alchymie
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Management v obrazech
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Internetový marketing
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Marketingové myšlení
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
První kroky v manažerské pozici - Cesta k úspěšnému a respektovanému šéfovi
-
Průvodce síťového marketingu
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Na volné noze
-
Webcopywriting pro samouky
-
Veďte!
-
Image a firemní identita
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Management
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 218 x 288 x 40
- datum vydání
- 1.04.2013
- isbn
- 978-80-247-4150-5
- Počet stran
- 816
- Hmotnost
- 2000 g
- datum dotisku
- 16.07.2024
- ean
- 9788024741505
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 14
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 3 hodnocení čtenářů
3× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Luboš Šlapanský registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Marketing Managment je pravou biblí pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Pokud se chcete dozvědět podstatu marketingu, potřebujete právě tuto knihu. Mám ji zařazenou v knihovně a stále v ní při listování nacházím nové a nové informace.
Přečíst více -
wnikisek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Ke zvládnutí zkoušek z marketingu a pochopení problematiky určitě doporučuji.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.