5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( pevná vazba )
2 050 Kč s DPH
Běžně 2 290 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,… Přejít na celý popis
Mrtví vyprávějí spoustu příběhů. Stačí se jen zaposlouchat... Nový paranormální horor pro čtenáře Darcy Coates již v prodeji!
Více informací
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.
Jak si vede v knihy Dobrovský?
6117. v e-shopu | 7263. minulý týden
4976. v Knihy | 5845. minulý týden
3. v Management | 5. minulý týden
5.0 z 5 3 hodnocení čtenářů
3× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
5 z 5 hvězdiček Luboš Šlapanský registrovaný uživatel
Marketing Managment je pravou biblí pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Pokud se chcete dozvědět podstatu marketingu, potřebujete právě tuto knihu. Mám ji zařazenou v knihovně a stále v ní při listování nacházím nové a nové informace.
Kniha, Grada, 2013, 9788024741505
5 z 5 hvězdiček wnikisek registrovaný uživatel
Ke zvládnutí zkoušek z marketingu a pochopení problematiky určitě doporučuji.
Kniha, Grada, 2013, 9788024741505
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.