Marketing management

Marketing management

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

2 050 Kč s DPH
Běžně 2 290 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Má sestra je sériový vrah

K nákupu nad 799 Kč dárek zdarma v hodnotě 299 Kč

Má sestra je sériový vrah

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,… Přejít na celý popis

J. R. Erickson: Ti, co vidí Mrtví vyprávějí spoustu příběhů. Stačí se jen zaposlouchat... Nový paranormální horor pro čtenáře Darcy Coates již v prodeji! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu a rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována sociálním médiím a komunikaci vůbec. Všechna témata knihy jsou aktualizována, přepracována a doplněna o nové přístupy a myšlenky a mnoho nových příkladů z praxe. Na konci každé kapitoly najdete nové případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum a odhad poptávky přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie a programy až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu zahrnujícího uvádění nových tržních nabídek, účast na globálních trzích a řízení holistické marketingové organizace.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
816
Vazba
pevná vazba
Rozměr
216x285mm
Hmotnost
2642 g
datum vydání
1.04.2013
datum dotisku
22.04.2021
isbn
978-80-247-4150-5
ean
9788024741505

Jak si vede v knihy Dobrovský?

6117. v e-shopu | 7263. minulý týden

4976. v Knihy | 5845. minulý týden

3. v Management | 5. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 3 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • 5 z 5 hvězdiček Luboš Šlapanský registrovaný uživatel

    Marketing Managment je pravou biblí pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Pokud se chcete dozvědět podstatu marketingu, potřebujete právě tuto knihu. Mám ji zařazenou v knihovně a stále v ní při listování nacházím nové a nové informace.

    Kniha, Grada, 2013, 9788024741505

  • 5 z 5 hvězdiček wnikisek registrovaný uživatel

    Ke zvládnutí zkoušek z marketingu a pochopení problematiky určitě doporučuji.

    Kniha, Grada, 2013, 9788024741505

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 2 050 Kč Nápověda