Marketing služeb efektivně a moderně

Marketing služeb efektivně a moderně

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

312 Kč s DPH
Běžně 349 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného… Přejít na celý popis

Březen – měsíc knižních dárků | ZÍSKEJTE AŽ 3 KNIHY ZDARMA Po celý březen rozdáváme rozdáváme v našich prodejnách dobročtenářům knižní dárky k nákupu. Přijďte si pro ten svůj! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
272
Vazba
měkká vazba
Rozměr
167x239mm
Hmotnost
456 g
datum vydání
1.03.2014
datum dotisku
28.01.2021
isbn
978-80-247-5037-8
ean
9788024750378

Jak si vede v knihy Dobrovský?

38679. v e-shopu | 38926. minulý týden

29921. v Knihy | 30019. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 312 Kč Nápověda