0.0 z 5 hvězdiček
VoucherKniha ( pevná vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení Ve středu 10. 12. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
438 Kč s DPH
Běžně 489 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Vánoční e-shopová dárková poukázka 500 Kč
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače
-
Will
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Tohle je marketing!
-
Bestseller Výbušná koťátka
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Malý pražský erotikon
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Strategie digitálního marketingu
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Internetový marketing
-
Bestseller Atomové návyky
-
Bestseller Šikmý kostel 3
-
Marketing management
-
Prvok, Šampón, Tečka a Karel
-
Bestseller Sudetský dům II.
-
Marketing 6.0
-
Anatomie rozhodování
-
Bestseller Onyxová bouře
-
Bestseller Šikmý kostel 2
-
Když nemůžeš, přidej
-
Alchymie
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 174 x 247 x 20
- datum vydání
- 23.11.2022
- ean
- 9788027135356
- Počet stran
- 296
- Hmotnost
- 622 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-271-3535-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE