Marketingový výzkum
E-kniha
E-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB PDF
416 Kč s DPH
Jsme transparentní
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných… Přejít na celý popis
-
438 Kč s DPH Skladem
Kdo se rád bojí, nesmí si nechat ujít knížky Darcy Coates. První tři díly její hororové série Strašidelné domy nyní vycházejí v limitované edici s až děsivě krásnou ořízkou! Více informací
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu.
Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.
Nově je v tomto vydání zařazena i kapitola týkající se zákaznické zkušenosti (CX). Dozvíte se, proč ji chtějí společnosti měřit, a nechybí praktické tipy, jak tyto projekty realizovat. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Maloobchodní cena
Minimální prodejní cena:
416 Kč
Nápověda
Články, které stojí za pozornost
- Jaro plné změn: Předělali jsme tři prodejny!
- V jámě lvové – Dostanou konečně ti ufouni po tlamě, nebo lidstvo padne? | RECENZE
- Limitovaná edice, pokračování hororové série a další knižní novinky | Vůně nových knih #14
- Dějiny temné i tajemné - odhalte záhadné české zločiny | RECENZE
- Je možné zabránit vraždě, která se stala? | Bookcheck - Stane se včera
- Ďáblův deník – Nahlédněte do mozku nemilosrdného sériového vraha | RECENZE
- Máme pro vás audioknihu zdarma! Pojďte si pro ni
- Dny v knihkupectví Morisaki – udělejte si pohodové odpoledne v japonském antikvariátu | RECENZE
- 6 nejčtivějších dubnových novinek plus jedno exkluzivní vydání navíc!
- Tíživé ticho - Robert Bryndza přináší strhující survivor thriller | RECENZE
- Chtěli byste předem znát délku svého života? | Bookcheck Život na míru
- Uvidíme se v srpnu – posmrtně vydaný román G. G. Márqueze je sexuální dobrodružství, ze kterého se vám rozbuší srdce