0.0 z 5 hvězdiček
VoucherE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
339 Kč s DPH
Jsme transparentní
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy. Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Vánoční e-shopová dárková poukázka 500 Kč
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Zaklínač IX.- Rozcestí krkavců
-
Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky
-
Bestseller Andulka Andula - Veselé příběhy na dobrou noc
-
Kvalita a výkonnost průmyslových podniků
-
Bestseller Gazely
-
Produktivita nepotřebuje kancelář
-
Inovace je rozhodnutí
-
Revoluce v podnikání
-
30 hodin
-
Etika v podnikání a hodnoty trhu
-
Zahájení podnikání (právní, ekonomické, daňové, účetní aspekty), 2. vydání
-
Bestseller Les v domě
-
Podnikatelský mýtus
-
Líheň podnikatelských nápadů
-
Bestseller Cháluj líp!
-
Nová společnost s ručením omezeným
-
Přestaň prezentovat, začni vyprávět
-
Marketing management
-
Chování zákazníka
-
Řízení jakosti a ochrana spotřebitele
-
Kniha Atlas světa - Kouzelné čtení Albi
Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.
Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.
Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE