0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB PDF
509 Kč s DPH
Jsme transparentní
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás –… Přejít na celý popis
Přidali jsme další kupu knih a prodloužili akci do 30. dubna 2025! Pomozte nám pročistit knižní sklad, abychom udělali místo letošním novinkám.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Strategický marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketingový výzkum
-
Základy marketingu
-
Moderní marketingová komunikace
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Marketing management
-
Marketing v cestovním ruchu
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Tohle je marketing!
-
Moderní marketingová komunikace
-
Marketingová komunikace
-
Marketingový výzkum
-
Marketingová komunikace a public relations
-
Mezinárodní marketing
-
Specifika marketingu luxusních značek
-
Produkční a provozní management
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Internetový marketing
-
Základy strategického řízení a rozhodování
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Mezinárodní marketing
-
Online marketing
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení.
Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe.
Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a MBA programů a všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.