Marketingový výzkum Radek Tahal E-kniha

Marketingový výzkum - Radek Tahal NOVINKA

Marketingový výzkum E-kniha

Radek Tahal

Četl(a) jsem
Chci přečíst

E-kniha

  • Ihned ke stažení

297 Kč s DPH

Totální sezona Zavzpomínejte na TOTÁLN! SEZONU SK Slavia Praha díky knižní podobě dokumentárního seriálu plné fotografií a rozhovorů. Více informací

Popis

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
2017
Jazyk
čeština
Počet stran
264

Bestseller v knihy Dobrovský

224897. v e-shopu | 186890. minulý týden

2149. v E-knihy - Odborná literatura | 1592. minulý týden

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora