Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy Radek Tahal, kolektiv autorů

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal, kolektiv autorů Sleva 37

Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Radek Tahal, kolektiv autorů

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

Do košíku

312 Kč s DPH
Ušetříte 37 Kč Běžně 349 Kč

  • Marketingový výzkum E-kniha PDF ePUB mobi (Kindle) 297 Kč s DPH Ihned ke stažení

Balíček pro milovníky hrůzy | 2+1 ZDARMA Máte pro strach uděláno? Užijte si balíček 3 hororových knih za cenu 2! Více informací

Popis

Publikace deseti uznávaných odborníků představuje metody a techniky současného marketingového výzkumu. Autoři reflektují aktuální technologie a postupy a témata pojímají prakticky, s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Věnují se i moderním metodám výzkumu, jako je např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýza apod.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
29.8.2017
isbn
978-80-271-0206-8
ean
9788027102068
Jazyk
čeština
Počet stran
264
Vazba
Knihy - vázané

Bestseller v knihy Dobrovský

12143. v e-shopu | 11625. minulý týden | 3453. nejlepší dosažené 17.03.2020

21. v Marketing | 17. nejlepší dosažené 27.05.2020

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora