Internetový marketing E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTubeMarketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na… Přejít na celý popis

Šikmý kostel 3 Dlouho očekávaná literární senzace JIŽ V PRODEJI! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube

Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.

Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné:
- Jak marketing na Internetu funguje
- Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
- Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
- Jak budovat zpětné odkazy
- Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
- Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
- Jak se prosadit na sociálních sítích
- Jak na virální marketing a e-mailing

Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje:
- Videotutoriály, přednášky a školení v češtině
- Výukové materiály a přehledové studie
- Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně
- Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu

O autorovi:
Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Sdílet 0

Nakladatel
Computer Press
jazyk
čeština
Počet stran
305
datum vydání
1.01.2015

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 199 Kč Nápověda