0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Poslední kusy lze odebrat pouze na vybraných prodejnách
- Doručení Doručení domů není možné
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
89 Kč s DPH
Běžně 99 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Revenue management v ubytovacích službách - Výstavba stochastického optimalizačního modelu
-
Psychologie řízení a vedení v hotelnictví
-
Marketing management
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Produkční a provozní management
-
Evropská ekonomická integrace a cestovní ruch
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Cestovní ruch
-
Dynamické vedení a řízení projektů - Systémovým myšlením k úspěšným projektům
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Co je nového v managementu
-
Šťastný management
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Management a marketing sportu
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
-
Standardní situace v managementu a jak je hrát
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Rytíř PM - K mistrovství v projektovém managementu a pro nespravedlivou výhodu v každé kariéře
-
Agilní lídr
-
Moderní leadership
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 156 x 240 x 12
- datum vydání
- 19.09.2017
- isbn
- 978-80-247-5021-7
- Počet stran
- 192
- Hmotnost
- 330 g
- datum dotisku
- 1.11.2019
- ean
- 9788024750217
- Vazba
- Knihy - paperback
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE