Management kvality služeb v cestovním ruchu

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

259 Kč s DPH
Běžně 289 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 499 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 80 - Princovo rozjímání

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Parker S. Huntington: Niccolo Andretti Na jeho hlavu je vypsána milionová odměna. Ona bojuje za svou sestru a zkusí ho vydírat... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Rozměr
167 x 240
datum dotisku
1.11.2019
ean
9788024750217
Počet stran
192
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
19.09.2017
isbn
978-80-247-5021-7

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 259 Kč Nápověda