Copywriting E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout… Přejít na celý popis

Romány od RED a mangy od GATE pouze za 1 Kč! Ke každému nákupu nad 499 Kč v našich knikupectvích si můžete vybrat jednu knihu od značky RED či GATE za pouhou 1 Kč! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. • Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu. • Vyhnete se nejčastějším chybám. • Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům. • Optimalizujete své texty pro vyhledávače. • Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii. • Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají. Anna Sálová vede vlastní obsahovou agenturu Content Wizards, kde připravuje výzkumy cílových skupin, obsahové strategie a texty pro startupy i velké značky. Zuzana Veselá je copywriterka na volné noze s 13 lety zkušeností, která se specializuje na webový copywriting pro e-shopy a SEO. Michaela Raková v obsahové a komunikační agentuře Boomerang Communication vede tým stratégů a analytiků. Věnuje se content marketingu a?firemním médiím.

Sdílet 0

Nakladatel
Computer Press
jazyk
čeština
Počet stran
352
datum vydání
1.01.2020

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • 5 z 5 hvězdiček Evča registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Skvělá knížka, plná užitečných informací a zajímavých tipů. Nechybí ani několik praktických cvičení a plno názorných příkladů a ukázek, které člověku pomohou si všechno líp představit a pochopit. Určitě doporučuju všem začínajícím copywriterům jako jsem já, případně i lidem, kteří se chtějí o tomto oboru něco dozvědět.

    Kniha, Computer Press, 2020, 9788025150177

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 349 Kč Nápověda