4.4 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení Ve středu 23. 4. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
438 Kč s DPH
Běžně 489 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a… Přejít na celý popis
Josie čelí záhadné smrti mladé plavecké šampionky Nysy Somersové a strašlivému požáru, který málem zabil dvě vnučky hasiče ve výslužbě.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Začněte s PROČ
-
Byznys pro 21. století
-
Radikální otevřenost
-
Lídři jedí poslední
-
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Zrození kmenového vůdce
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Na volné noze
-
Pozitivní leader
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Nekonečná hra
-
Nápad za miliardu
-
Myslete jako miliardář
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Podnikání z lavice
-
BLACK FRIDAY Prodávejte!
-
V práci nemusí být blázinec (Jak mít klidnou firmu)
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Žlutá kniha budování značky
-
Objevte své PROČ
-
S mlékem, nebo bez
Jedinečná kniha (v originále Good to Great), které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými. PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT!
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 25
- datum dotisku
- 14.04.2025
- ean
- 9788024725451
- Počet stran
- 304
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.09.2008
- isbn
- 978-80-247-2545-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.