0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
''We must reject the idea - well-intentioned, but dead wrong - that the primary path to greatness in the social sectors is to become "more like a business".'' So begins this astonishingly blunt and timely manifesto by leading business thinker Jim Collins. Rejecting the belief, common among politicians, that all would be well in society if only… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
The Social Brain
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
Centennials: 12 Habits of Great, Enduring Organisations
-
The Alternative: How to Build a Just Economy
-
Give and Take
-
Four Thousand Weeks
-
Making Sense of Chaos
-
Novinka Another World Is Possible
-
Punishing Putin
-
The Prince
-
What It Takes
-
Think And Grow Rich
-
Rich Dad Poor Dad
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
The Concise 33 Strategies of War
-
The Power of the Powerless
-
Money: A User’s Guide
-
How to run a business without risk
-
TED Talks
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
The Children of the Anthropocene
-
On Tyranny
-
China Room
-
Novinka Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
''We must reject the idea - well-intentioned, but dead wrong - that the primary path to greatness in the social sectors is to become "more like a business".'' So begins this astonishingly blunt and timely manifesto by leading business thinker Jim Collins. Rejecting the belief, common among politicians, that all would be well in society if only the public sector operated more like the private sector, he sets out a radically new approach to creating successful hospitals, police forces, universities, charities, and other non-profit-making organisations. In the process he rejects many deep-rooted assumptions: that somehow it''s possible to measure social bodies in purely financial terms; that they can be managed like traditional businesses; that they can be transformed simply by throwing money at them. Instead he argues for radical new attitudes and strategies, using the analytical approach and clear thinking that lie at the heart of Good to Great.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Cornerstone
- Rozměr
- 233 x 152 x 5
- jazyk
- angličtina
- Počet stran
- 48
- Hmotnost
- 112 g
- isbn
- 978-1-905211-32-6
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 7.09.2006
- ean
- 9781905211326
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE