5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba499 Kč
Kniha ( měkká vazba )
349 Kč s DPH
Jsme transparentní
Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední představuje metodu trvale úspěšného podnikání. V nekonečné hře není cílem porazit konkurenci, ale vybudovat nesmrtelnou firmu, již milují zaměstnanci, zákazníci i akcionáři. Ikonu, která bude prospěšná komunitám, v nichž působí, přežije změny i otřesy trhu a současně zůstane zisková. Na… Přejít na celý popis
Legendární čtenářská akce je tady! Vybrané BROŽKY od nakladatelství HOST můžete nyní zakoupit za zvýhodněnou cenu od 99 Kč.
Více informací
Autor bestsellerů Začněte s PROČ a Lídři jedí poslední představuje metodu trvale úspěšného podnikání. V nekonečné hře není cílem porazit konkurenci, ale vybudovat nesmrtelnou firmu, již milují zaměstnanci, zákazníci i akcionáři. Ikonu, která bude prospěšná komunitám, v nichž působí, přežije změny i otřesy trhu a současně zůstane zisková. Na existenčních dramatech řady společností vám Sinek přesvědčivě ukáže, že k vybudování takového podniku musíte následovat ušlechtilou vizi a mít odvahu z ní neslevit. Nadchne vás pro celistvější přístup k byznysu, díky němuž se krátkodobý růst nebo snaha stát se „jedničkou na trhu“ změní v zastaralé koncepty. V knize se mimo jiné dozvíte: Jak vybavit svou firmu pro účast v nekonečné hře. Že klíčovým předpokladem pro funkci lídra je nekonečné nastavení mysli a odvaha vést. Proč musí být vize nekonečné firmy v souladu nejen s cíli majitelů a akcionářů, ale také zaměstnanců, zákazníků a širší komunity. Že etický úpadek společnosti je důsledkem líného řízení. Proč nemá smysl srovnávat se s konkurentem, pokud nejde o důstojného rivala. Byznys je hra, jejíž pravidla si nemůžeme zvolit. Můžeme si však vybrat, zda ji budeme hrát s konečným, nebo nekonečným nastavením mysli. O autorovi Simon Sinek (* 1973) je konzultant, spisovatel a životní optimista, který chce měnit svět k lepšímu. Všechny jeho knihy se staly mezinárodními bestsellery a jeho první TED talk je třetí nejsledovanější přednáškou konference. Pomáhá lidem i organizacím s objevováním jejich PROČ, přispívá do řady médií, přednáší a školí pro Microsoft, AOL, SAP nebo americký Kongres.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.