Start With Why

Autor Simon Sinek

Kniha ( měkká vazba )

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Temná hra

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1299 Kč dárek zdarma v hodnotě 449 Kč

Temná hra

In 2009, Simon Sinek ignited a movement to help people find a greater sense of purpose at work and added a new word to the lexicon of business: WHY. People and companies now regularly talk about their WHY. Sinek’s videos have been seen by over a billion people around the world, including more than 65 million who’ve watched his TED Talk… Přejít na celý popis

Knihy
E-knihy
Audioknihy
Přehrát ukázku

00:00

00:00

Ihned ke stažení
349 Kč s DPH

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

In 2009, Simon Sinek ignited a movement to help people find a greater sense of purpose at work and added a new word to the lexicon of business: WHY. People and companies now regularly talk about their WHY. Sinek’s videos have been seen by over a billion people around the world, including more than 65 million who’ve watched his TED Talk based on Start with Why.

Sdílet

Nakladatel
Penguin
Rozměr
197 x 128 x 18
datum vydání
15.05.2025
ean
9781405977593
Počet stran
272
Hmotnost
194 g
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
isbn
978-1-4059-7759-3

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.4 z 5 21 hodnocení čtenářů

10× 5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Zuzka registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt

    Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.

    Přečíst více
  • Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček

    Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.

    Přečíst více
  • PM registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5

    Přečíst více
  • Pete registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.

    Přečíst více
  • Kristyn registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Pecka pecka pecka!

    Přečíst více
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 312 Kč Nápověda