Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.4 z 5 17 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • 4 z 5 hvězdiček Zuzka registrovaný uživatel Zakoupil produkt

    Doporučuji k přečtení, stojí k zamyšlení.

    Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554

  • 4 z 5 hvězdiček Vladimír Hřebíček registrovaný uživatel

    Kniha splnila moje očekávání. Na příkladech ukazuje jak je důležité mít nějaký vnitřní motoro toho, co děláme - mít své Proč. Některé z uvedených příkladů působí trochu uměle, když je autor propojil s tématem své knihy.

    Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554

  • 3 z 5 hvězdiček Pete registrovaný uživatel

    Nechcí být člověk, který sráží hodnocení nějaké knihy, každopádně jsem docela váhal, zdali dát dvě nebo tři hvězdy. Každému, kdo něco málo ví o podnikání, financích, ekonomii atd. mu bude tato kniha připadat spíše úsměvná. Autor prezentuje stále jedny a ty samé argumenty, které se točí okolo toho, že by firma měla vědět PROČ dělá, to co dělá. Za mě je to zajímavá myšlenka, ale pokud někdo chce uspět, musí pro to něco udělat. Tato kniha nikomu nepomůže být lepším podnikatelem. Je to pouze teorie.

    Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554

  • 5 z 5 hvězdiček Kristyn registrovaný uživatel

    Pecka pecka pecka!

    Kniha, Jan Melvil publishing, 2013, 9788087270554

  • 3 z 5 hvězdiček PM registrovaný uživatel

    Tato kniha výborně prezentuje příklady z reálného světa. Jedním z příkladů, jež se v této knize objeví víckrát je firma Apple. Autor se snaží hlavně o vysvětlení toho, proč je důležité vědět proč něco chcete, než co a jak. Nicméně tuto knihu hodnotím 3 hvězdami především z důvodu, že autor své myšlenky neustále opakuje a z knihy jsem si v porovnání s ostatní odbornou literaturou vlastně nic moc neodnesl. Mám z toho zkrátka takové rozpoluplné pocity. Proto 3/5

    Kniha, Penguin, 2018, 9780241958223