0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba223 Kč
Běžně 249 Kč
Kniha ( měkká vazba )
329 Kč s DPH
Jsme transparentní
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový… Přejít na celý popis
Máte rádi puzzle? DINO teď přináší PUZZLEMÁNII se slevou 50 % online i v prodejnách Více informací
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo. Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů
4× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
5 z 5 hvězdiček registrovaný uživatel
Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)
Kniha, Zoner Press, 2015, 9788074131769
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.