0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazba268 Kč
Běžně 299 Kč
Kniha ( pevná vazba )
294 Kč s DPH
Běžně 329 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.Tato kniha přináší… Přejít na celý popis
Na našem e-shopu propuklo TROJKOVÉ ŠÍLENSTVÍ! Nechte se strhnout i vy, nakupte si 3 knížky z akce a za každou z nich zaplatíte jen 33 Kč!
Více informací
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Jak si vede v knihy Dobrovský?
35379. v e-shopu | 37688. minulý týden | 16387. nejlepší dosažené 12.12.2021
27600. v Knihy | 29140. minulý týden | 27912. nejlepší dosažené 24.03.2023
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.