5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Jak zvládnout práci manažera
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Management - Cvičebnice - Zadání
-
Management - Organizování, rozhodování, ovlivňování
-
Základy marketingu
-
Management a marketing sportu
-
Jak být úspěšný realitní makléř a přitom se z toho nezbláznit
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Management a kvalita sociálních služeb
-
Projektový management - Komplexně, prakticky a podle světových standardů
-
Strategický management lidských zdrojů - moderní trendy v HR
-
Na volné noze
-
Standardní situace v managementu a jak je hrát
-
Řízení lidských zdrojů a vybraná témata managementu a leadershipu
-
Case management v péči o lidi žijící s demencí
-
Revenue management v ubytovacích službách
-
Internetový marketing
-
Produkční a provozní management
-
Projektový management v praxi - Naučte se řídit projekty!
-
Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby
-
Scénáře pro strategické rozhodování a řízení
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Umění války
Jedinečná publikace se věnuje všem hlavním aspektům, které ovlivňují výrobu a prodej módního zboží. Představuje jednotlivé kategorie módy (haute couture, ready to wear, fast fashion, pomalá a udržitelná móda) i celý cyklus od tvorby trendů přes návrh a výrobu zboží až po jeho prodej. Přibližuje úkoly obchodníka, který řeší výběr a objednávky zboží, ukazuje rizika, která při tom podstupuje, ale vysvětluje i další náležitosti spojené s módním byznysem. Kniha dále seznamuje čtenáře s postavením módního průmyslu ve celospolečenském kontextu a ukazuje nejen jeho líbivou tvář, ale i stinné stránky, zejména škodlivý dopad na ekologii a nelidské pracovní podmínky při výrobě zboží v rozvojových zemích. Nechybí představení základních právních otázek souvisejících s podnikáním v módním průmyslu, tvorbou značky a bojem proti padělkům, jakož i specifiky některých závazkových vztahů. Na trhu ojedinělá publikace je určena zejména lidem, kteří podnikají v módním průmyslu nebo v něm pracují jako obchodníci, marketéři, návrháři apod. Knížku však ocení i studenti a laická veřejnost, která se o módu zajímá.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 166 x 235 x 12
- datum vydání
- 5.02.2019
- isbn
- 978-80-271-2113-7
- Počet stran
- 192
- Hmotnost
- 361 g
- datum dotisku
- 19.12.2019
- ean
- 9788027121137
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.