0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
Koupit Na produkt nelze uplatnit slevu.
242 Kč s DPH
Běžně 361 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 361 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Brutálné e-knižní sleva? Vše od GRADY se slevou 33 %
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Spotřebitelské chování
-
Budování vztahů se zákazníky
-
AKCE Tohle je marketing!
-
AKCE Moderní marketingová komunikace
-
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality
-
AKCE Moderní retail marketing
-
Marketingový výzkum
-
AKCE Marketingová komunikace
-
Diference ve spotřebním chování mužů a žen
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
Jak na sítě
-
AKCE (NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
-
Moderní marketingová komunikace
-
AKCE Psychologie a sociologie ekonomického chování
-
AKCE Marketingová komunikace v místě prodeje
-
Mezinárodní marketing
-
AKCE Sociologie trochu jinak
-
AKCE Jak prodávat, aby od vás kupovali
-
Online marketing
-
AKCE Sociologie pro ekonomy a manažery
-
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
-
AKCE Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Internetový marketing
-
Řízení sociálních procesů v České republice
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
- kategorie
-
E-knihy »
Odborná literatura »
Ekonomie »
Marketing a management
E-knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Sociologie
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE