0.0 z 5 hvězdiček
VoucherE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátu PDF
390 Kč s DPH
Jsme transparentní
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Vánoční e-shopová dárková poukázka 500 Kč
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Česká reklama
-
Bestseller Výbušná koťátka
-
Tohle je marketing!
-
Bestseller Čtvrté křídlo
-
Bestseller Atomové návyky
-
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
-
Bestseller Psychologie peněz
-
Bestseller Hana
-
Bestseller Dixit
-
Bestseller Dědečku, vyprávěj
-
Psychologie komunikace
-
Psychologie lži
-
Ukaž, co děláš!
-
Moderní marketingová komunikace
-
AKCE Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Psychologie a sociologie ekonomického chování
-
Bestseller Železný plamen
-
Bestseller Desítka
-
Bestseller Důmyslné umění, jak mít všechno u pr* * le
-
Psychologie práce a organizace
-
Jak na sítě
-
Marketing bez reklamy
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zv
uk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
- kategorie
-
E-knihy »
Odborná literatura »
Společenské vědy »
Psychologie
E-knihy » Odborná literatura » Ekonomie » Marketing a management
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE
-
V neděli začíná advent. Máte připravený adventní kalendář a vánoční knížky pro děti?
-
Nestihli jste znovu zhlédnout Stranger Things? Máme pro vás shrnutí 1.-4. série
-
Keeping 13 - Emocionální kolotoč, který budete milovat | RECENZE
-
Příběhy mezi regály: Křest kalendáře Muž roku a Anděl mezi zdravotníky
-
Kletba pravé lásky: Když pohádka potemní | RECENZE