0.0 z 5 hvězdiček
VoucherKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Vánoční elektronická dárková poukázka 500 Kč
-
AKCE Marketingová komunikace
-
Bestseller Elektronická dárková poukázka 500 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Úvod do psychologie
-
Psychologie lži
-
Novinka Jak získat a ovlivnit téměř každého
-
Internetový marketing
-
AKCE Vývojová psychologie
-
Sociální psychologie
-
Vztahy a mýty
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
12 pravidel pro život
-
Třetí vlna v kognitivně-behaviorální terapii
-
Psychologie osobnosti
-
Kniha psychologie
-
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
-
Co je nového v psychologii
-
Bestseller Výbušná koťátka
-
AKCE Děti a dospívající online
-
Bestseller Balicí papír vánoční role klasik LADA 2x100x70
-
Dějiny psychologie
-
Základy kompozice digitální fotografie
-
Psychologie zdraví
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 247 x 20
- datum vydání
- 1.03.2012
- isbn
- 978-80-247-4005-8
- Počet stran
- 328
- Hmotnost
- 768 g
- datum dotisku
- 20.11.2020
- ean
- 9788024740058
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 4
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Stále nemáte dárky? Nebojte, tyhle stihnete nakoupit i zítra!
-
Vánoce na Skotské vysočině: Příběh, který vás dokonale naladí na sváteční atmosféru | RECENZE
-
Darujte pod stromeček deskovou hru! | Vánoce voní knihou
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE