Psychologie reklamy - 4. vydání Jitka Vysekalová

Psychologie reklamy - 4. vydání - Jitka Vysekalová Nedostupné

Psychologie reklamy - 4. vydání

Jitka Vysekalová

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

K nákupu nad 299 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu,… Přejít na celý popis

GUMP - Psí diář (nedatovaný) Gumpa milují děti i dospělí. A nyní vám může stát po boku doslova každý den díky unikátnímu psímu diáři. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
Jazyk
čeština
Počet stran
328
Vazba
pevná vazba
Rozměr
175x247mm
Hmotnost
768 g
datum vydání
1.03.2012
datum dotisku
20.11.2020
isbn
978-80-247-4005-8
ean
9788024740058

Jak si vede v knihy Dobrovský?

88393. v e-shopu | 98202. minulý týden

66588. v Knihy | 74413. minulý týden

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální akční cena: 459 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora