Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty E-kniha

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Darcy Coates: Smrt v domě Gillespieů Smrt řádění zrůdy neukončí, jen na čas pozastaví. V temných zákoutích domu stále čeká na svoji pomstu... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Sdílet 0

Nakladatel
VeRBuM
jazyk
čeština
Počet stran
154
datum vydání
1.01.2014

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 69 Kč Nápověda
Další knihy autora