5.0 z 5 hvězdiček
PapírnictvíKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Bestseller Lunární kalendář Krásné paní 2026
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 1000 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Bestseller Andulka Andula - Veselé příběhy na dobrou noc
-
Bestseller Na lovu
-
Bestseller E-shopová dárková poukázka 300 Kč
5.0 z 5 hvězdiček
Voucher -
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Bestseller Šikmý kostel
-
Bestseller Psychologie peněz
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Malý pražský erotikon
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Bestseller Atomové návyky
-
15 roků lásky
-
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy
-
Strategie B2B digitálního marketingu
-
Anatomie rozhodování
-
Bestseller Šikmý kostel 2
-
Moderní retail marketing
-
Jak na sítě
-
Spotřebitelské chování
-
Strategie digitálního marketingu
-
O vkusu, světle a barvách
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 173 x 246 x 20
- datum vydání
- 1.02.2011
- isbn
- 978-80-247-3528-3
- Počet stran
- 360
- Hmotnost
- 830 g
- datum dotisku
- 24.05.2021
- ean
- 9788024735283
- Vazba
- pevná vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE
-
Festival Knižních závisláků 2026: Poprvé v Praze! Vstupenky v prodeji za zvýhodněnou cenu
-
Stranger Things 5: První vlna nasadila laťku hodně vysoko | RECENZE BEZ SPOILERŮ
-
Atmosféra, která pohltí: T. J. Reid přináší další silný román| RECENZE