5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba312 Kč
Běžně 349 Kč
Kniha ( pevná vazba )
Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své… Přejít na celý popis
Epická vesmírná opera z pera spisovatelky V. Castro, jejíž knihy byly dvakrát nominovány na cenu Brama Stokera. Více informací
Legendární kniha klasika světové reklamy, proslulého zakladatele a dlouholetého šéfa jedné z nejvýznamnějších světových reklamních agentur a tvůrce řady skvělých reklamních kampaní, je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam.Kniha Ogilvy o reklamě je tak skutečně mimořádně poučným a inspirativním „manuálem“ pro pracovníky reklamních agentur i jejich klienty, pro každého, jehož činnost nějak souvisí s reklamou a marketingem, a poutavým čtením pro všechny ty, kdo se o svět reklamy a reklamu zajímají „jen“ jako o širší kulturní a civilizační fenomén.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.