0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, or online product reviews, the information and opinions we get from others have a strong impact on our own behaviour… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Hegarty on Advertising
-
How Big Things Get Done
-
Going Infinite
-
In This Economy?
-
Goodbye to Russia
-
On Tyranny
-
The Prince
-
Growth. A Reckoning
-
The Millionaire Real Estate Investor
-
The Power of the Powerless
-
The Concise 33 Strategies of War
-
Four Thousand Weeks
-
Accounting and Taxation Terminology in Practice
-
Should We Stay or Should We Go
-
Money: A User’s Guide
-
Surrounded by Bad Bosses and Lazy Employees
-
Novinka Radical Candor: Fully Revised & Updated Edition
-
Bitcoin: Separation of Money and State
-
How to run a business without risk
-
Good Strategy/Bad Strategy
-
The Children of the Anthropocene
-
Consumer Behavior: Buying, Having, and Being, Global Edition
-
China Room
-
50 Political Ideas You Really Need to Know
Why are some products and ideas talked about more than others? Why do some articles make the most emailed list? Why do some YouTube videos go viral? Word-of-mouth. Whether through face-to-face conversations, emails from friends, or online product reviews, the information and opinions we get from others have a strong impact on our own behaviour. Indeed, word-of-mouth generates more than two times the sales of paid advertising and is the primary factor behind 20-50% of all purchasing decisions.It is between 8.5 and 30 times more effective than traditional media.But want to know the best thing about word-of-mouth? It''s available to everyone.Whether you''re a Fortune 500 company trying to increase sales, a corner restaurant trying to raise awareness, a non-profit trying to fight obesity, or a newbie politician running for city council, word-of-mouth can help you succeed. And you don''t have to have millions of dollars to spend on an advertising budget. You just have to get people to talk.The challenge, though, is how to do that. This book will show you how.
- kategorie
-
Knihy »
Cizojazyčná literatura »
English literature »
Nonfiction »
Economy, Politics and Business
- Nakladatel
- Simon & Schuster
- Rozměr
- 130 x 198 x 16
- datum vydání
- 16.01.2014
- ean
- 9781471111709
- Počet stran
- 256
- Hmotnost
- 190 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-1-4711-1170-9
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
-
Triumf pro českou fantastiku: Legie je Knihou roku Lidových novin
-
10 nejlepších deskovek, které prostě musíte vyzkoušet!
-
AOMU: česká aromaterapie, která zpříjemní čtení i každý den
-
Těchto 5 knih potěší každého fanouška napínavých příběhů | Vánoce voní knihou
-
Máme pro vás novinku: Pojištění proti poškození a ztrátě pro nákupy bez starostí
-
Svědectví o životě v KLDR 2 - Hovory z rudého pekla | RECENZE
-
Pirueta - když se hokej potká s baletem: Pohádka, které nejde odolat | RECENZE
-
Darujte dětem kouzlo Vánoc: jedinečný set Albi tužky a Zimních pohádek jen u nás!
-
Láska na spadnutí: Román plný pořádného jiskření a lehkého humoru | RECENZE
-
5 nejkrásnějších vánočních obálek a pár tipů navíc
-
Tipy na knižní dárečky pro malé čtenáře | Vánoce voní knihou
-
Atomové šelmy: Když predátoři vyrážejí na lov postapo fanoušků | RECENZE