Hooked

Autor Eyal Nir

Hooked - Eyal Nir Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Druhé písně Závišovy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

Druhé písně Závišovy

THE INTERNATIONAL BESTSELLER WITH OVER 500,000 COPIES SOLD WORLDWIDE.IN ‘HOOKED’, NIR EYAL REVEALS HOW SUCCESSFUL COMPANIES CREATE PRODUCTS PEOPLE CAN''T PUT DOWN.‘Hooked changed my life. It''s essential reading for anyone who wants to better understand their actions and habits.'' – Steven Bartlett, investor, BBC Dragon and host of The… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

THE INTERNATIONAL BESTSELLER WITH OVER 500,000 COPIES SOLD WORLDWIDE.IN ‘HOOKED’, NIR EYAL REVEALS HOW SUCCESSFUL COMPANIES CREATE PRODUCTS PEOPLE CAN''T PUT DOWN.‘Hooked changed my life. It''s essential reading for anyone who wants to better understand their actions and habits.'' – Steven Bartlett, investor, BBC Dragon and host of The Diary of a CEO podcast*****Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us?Nir Eyal answers these questions (and many more) with the Hook Model – a four-step process that, when embedded into products, subtly encourages customer behaviour. Through consecutive "hook cycles," these products bring people back again and again.Eyal provides readers with practical insights to create user habits that stick; actionable steps for building products people love; and riveting examples, from the iPhone to Twitter, Instagram and Google.WHAT READERS ARE SAYING:

‘A great book for the modern marketing or business professional but [also] a great read for anyone interested in the psychology of habit and how it shapes our lives, our personalities and products.’‘Whether you are an entrepreneur just getting started, a psychologist seeking depth or an avid reader wanting to know more about the world around us, you’ll love this book!’‘Ironically, I was hooked on to this book! A must read for people looking to know the psychology behind tech giants like Facebook and Pinterest.''

Sdílet

Nakladatel
Penguin
Rozměr
139 x 205 x 24
datum vydání
6.11.2014
ean
9780241184837
Počet stran
256
Hmotnost
320 g
jazyk
angličtina
Vazba
pevná vazba
Vydání
1
isbn
978-0-241-18483-7

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 399 Kč Nápověda