Invisible Influence

Autor Jonah Berger

Invisible Influence - Jonah Berger Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Druhé písně Závišovy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

Druhé písně Závišovy

In Invisible Influence, the New York Times bestselling author of Contagious explores the subtle influences that affect the decisions we make – from what we buy, to the careers we choose, to what we eat.   If you're like most people, you think your individual tastes and opinions drive your choices and behaviours. You wear a certain jacket… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

In Invisible Influence, the New York Times bestselling author of Contagious explores the subtle influences that affect the decisions we make – from what we buy, to the careers we choose, to what we eat.   If you're like most people, you think your individual tastes and opinions drive your choices and behaviours. You wear a certain jacket because you liked how it looked. You picked a particular career because you found it interesting. The notion that our choices are driven by our own personal thoughts and opinions is patently obvious. Right? Wrong. Without our realizing it, other people's behaviour has a huge influence on everything we do at every moment of our lives, from the mundane to the momentous. Even strangers have an impact on our judgments and decisions: our attitudes toward a welfare policy shift if we're told it is supported by Democrats versus Republicans (even though the policy is the same). But social influence doesn't just lead us to do the same things as others. In some cases we imitate others around us. But in other cases we avoid particular choices or behaviours because other people are doing them. We stop listening to a band because they go mainstream. We skip buying the minivan because we don't want to look like a soccer mom.By understanding how social influence works, we can decide when to resist and when to embrace it – and learn how we can use this knowledge to exercise more control over our own behaviour.

Sdílet

Nakladatel
Simon & Schuster
Rozměr
150 x 233 x 21
jazyk
angličtina
Počet stran
272
Hmotnost
348 g
isbn
978-1-4711-4804-0
Vazba
měkká vazba
datum vydání
14.06.2016
ean
9781471148040

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 495 Kč Nápověda