Moderní marketingová komunikace Jana Přikrylová

Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová

Moderní marketingová komunikace

Jana Přikrylová

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha

  • Produkt je vyprodaný.
  • Moderní marketingová komunikace E-kniha PDF 356 Kč s DPH Ihned ke stažení

E-knihy YA za 99 Kč E-knihy na cesty – tentokrát pro Young Adult čtenáře – objednávejte do 15. července za 99 Kč! Více informací

Popis

Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.

Sdílet 0

Nakladatel
Grada
datum vydání
1.8.2010
isbn
978-80-247-3622-8
ean
9788024736228
Jazyk
čeština
Počet stran
320
Vazba
Knihy - paperback
Rozměr
172x247mm

Bestseller v knihy Dobrovský

88270. v e-shopu | 116525. minulý týden

120. v Marketing |

Hodnocení čtenářů

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora