Marketing pro začátečníky Miroslav Foret

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret

Marketing pro začátečníky

Miroslav Foret

Četl(a) jsem
Chci přečíst

Kniha ( měkká vazba )

  • Produkt je vyprodaný.

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul>

Umělci 1+2 Poznejte příběhy a tvorbu největších umělců historie – krásné publikace plné fotografií a zajímavých informací právě teď můžete objednávat v akci 1+2 zdarma Více informací

Popis

Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul>

Sdílet 0

Nakladatel
BizBooks
datum vydání
únor 2008
isbn
978-80-251-1942-6
ean
9788025119426
Jazyk
čeština
Počet stran
152
Vazba
měkká vazba
Rozměr
167x225mm

Bestseller v knihy Dobrovský

200713. v e-shopu | 232029. minulý týden

237. v Marketing | 250. minulý týden

Hodnocení čtenářů

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Nic moc 1 2 3 4 Perfektní 5

  • 5 z 5 hvězdiček wnikisek

    Učebnice, která mi hodně pomohla zvládnout semestrální zkoušky z marketingu.

    Kniha, BizBooks, 2008, 9788025119426

Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora