E-mail management

Autor David Gruber

E-kniha

E-kniha

  • Ihned ke stažení

Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu. Co tam všechno je:Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář… Přejít na celý popis

Romány a světová literatura do vaší čtečky s 30% slevou Naplňte si svou čtečku skvělými romány s 30% slevou a ulehčete svým peněženkám i zavazadlům. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Hutně na malém a snadno čtivém prostoru vše podstatné a důležité pro výrazné ušetření času a nervů na e-mailech (jejich čtení i psaní i vychování si e-mailových partnerů). Více v podrobném popisu.

Co tam všechno je:
Neskutečná stresující záplava textů v dnešní době, její příčiny – a bude hůř!
Určete si, kde se nacházíte na škále puntičkář…bordelář – a přizpůsobte tomu svůj systém.
Možnosti softwaru pro elektronickou poštu, zejména nastavení filtrování zpráv.
Jak si vytvořit systém složek v poštovním softwaru – podle toho, jaký jste typ.
Optimalizovaný systém dvě kontroly denně, tři kontroly, čtyři kontroly… až po okamžité kontroly hned po přijetí mailu. Aneb: Přerušíte milování kvůli mailování?
Příklad pohodového zvládání záplavy – můj osobní lékař.
Kontroly mailů i SMS a „screen-out time“. Synonymicky též „screen hygiene“, „screen silence“.
E-mail přišel – a co s ním? Úplná paleta od naprostého ignorování po pečlivé nastudování. Úleva při využití rychločtení a rychlostudia.
Jak si stanovíte hraniční čas pro vyřízení mailu na jeden vrz nebo pro vrácení se k němu později.
Tři kardinální filtrové otázky (= síto) pro vaši úsporu času.
Píšeme e-mail jako první i jako druzí: Oslovení, optimalizace předmětu e-mailu, stručnost, kopie, alibistické nadbytečné kopie a nadbytečné přílohy. Surovci nadbytečných příloh a kopií – řekněte jim to!
E-mailová etika. Dvojsečné případy „mrtvého brouka“. Nutnost pokrýt všechny body e-mailového partnera.
Jak označovat body e-mailu. Jak odpovídat – nad tělo mailu pisatele, pod tělo, do těla…
Vychovejte si své stálejší e-mailové partnery; nejen jako šéf, ale i jako běžný pracovník. Bude se vám lépe žít, volněji dýchat. Získáte sladký pocit dobrého stíhání, čisté hlavy.
Co studují zdarma desetileté děti státních škol v USA a co mj. studují někteří čeští top manažeři za sto tisíc korun na den…
Řada dalších vychytávek. Čtěte sami – a doporučte i těm, s nimiž častěji mailujete.
A pozor: Kniha se dá aktualizovat podle vašich reakcí!

Sdílet 0

Nakladatel
E-knihy jedou
jazyk
čeština
Počet stran
52
datum vydání
1.01.2021

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení produktu

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 199 Kč Nápověda
Další knihy autora

Další knihy autora

Všechny knihy autora

Všechny knihy autora